רחל שפירא. האוהדים נטשו (צילום: סבינה פישמן)
רחל שפירא. האוהדים נטשו (צילום: סבינה פישמן)

שפירא עזבה את מ.ס רובי. הסיבה: סכסוכים פנימיים

רחל שפירא כבר אינה חלק ממ.ס רובי חיפה - המועדון שהוקם לזכר בעלה: “נחשפתי לסכסוכים של זה עם זה ושל ההוא עם ההוא, ואני לא רוצה להיכנס לזה. זוהי הסיבה שאני כבר לא בעניינים”

פורסם בתאריך: 8.2.19 07:59

רחל שפירא עזבה את מ.ס רובי חיפה – קבוצת האוהדים שנוסדה לפני כחמש כדי להנציח את זכרו של בעלה. “לצערי אני כבר לא מעורבת בקבוצה בגלל סכסוכים פנימיים”, אמרה רחל שפירא ל”כלבו – חיפה והצפון”, “כבר אין לי מושג מה קורה שם. נחשפתי לסכסוכים של זה עם זה ושל ההוא עם ההוא, ואני לא רוצה בכלל להיכנס לזה. זוהי הסיבה שאני כבר ממש לא בעניינים”.

כזכור, קבוצת האוהדים הוקמה כתוצאה מאכזבה קשה שחוו אוהדי הפועל חיפה מדרך התנהלותו של בעליה יואב כץ שמנסה לאורך השנים להעלים את תרומתו של שפירא להפועל ואת תואר האליפות היחיד בתולדותיו של המועדון שהושג בימיו של שפירא. רחל שפירא, אלמנתו של רובי, מונתה לנשיאת המועדון – מהלך שבתחילה הוביל לגיוס תרומות משמעותי שבזכותו הצליחה הקבוצה להתקיים.

 

 

בתחילת העונה נקלעה עמותת עיר הפועלים שניהלה את המועדון למצוקה כלכלית קשה, והדבר הוביל לכך שרוב אנשי העמותה וחבריה נטשו את מ.ס רובי וחזרו לפקוד את היציעים במשחקיה של הפועל על אף מערכת היחסים הקשה עם כץ.

הקבוצה הבוגרת של מ.ס רובי ממוקמת כעת במקום השישי במחוז צפון בליגה א’ עם 23 נקודות מ־17 משחקים, כשבמאזנה שבעה ניצחונות, שתי תוצאות תיקו ושמונה הפסדים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. איציק

    רבים עם יואב כץ,
    רבים בינם לבין עצמם,
    לכו לעשות קומפוט אולי
    תעשו משהוא מועיל.

  2. מילנקו

    מ.ס רובי שפירא הוא למעשה מ.ס. קופל חיפה. הכל שם סתמי והם ממש לא קבוצת אוהדים,פשוט מכרו את עצמם למיקי קופל "מנהל מקצועי".
    אם אין כסף ,סגרו את הדלתות ,זו לא הייתה מטרת ההקמה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר