דניאל סאואנה. הבלגן נמשך (צילום: צלמוס)

סאואנה על הקווים במשחק מול הוד השרון

דניאל סאואנה ישמש מאמן חירום במשחק האחרון של מכבי חיפה בעונה הסדירה. עוזר המאמן תומר שטיינהאור התפטר בעקבות פיטוריו של ברק פלג, והשניים הגיעו היום לאימון הקבוצה ונפרדו מהשחקנים

פורסם בתאריך: 30.3.19 20:17

דניאל סאואנה יעמוד על הקווים במשחקה הבא של מכבי חיפה, שייערך ביום שלישי מול מכבי הוד השרון בחוץ במסגרת המחזור האחרון של הליגה הלאומית. הערב (שבת) העביר סאואנה את אימון הקבוצה, וזאת לאחר שעוזר המאמן תומר שטיינהאור הודיע במהלך היום לאנשי הקבוצה על סיום תפקידו, בעקבות פיטוריו של המאמן ברק פלג. פלג ושטיינהאור הגיעו לאימון הקבוצה היום, נפרדו מהשחקנים ועזבו את היכל הספורט ברוממה בפעם האחרונה.

כפי שפורסם כאן לפני שבועיים, סאואנה כבר היה מוכן להחליף את פלג לאחר רצף ההפסדים של מכבי. כעת, רגע לפני הפלייאוף הוא ישמש מאמן חירום ויקווה למינוי של קבע מהבעלים ג'ף רוזן. כזכור, סאואנה הוחזר לארץ כבר לפני כחודשיים וחצי כדי לחזק את הצוות המקצועי, אך פלג סירב לכל מעורבות שלו באימונים והוא גם לא ישב על ספסל הקבוצה במשחקים.

שטיינהאור אמר ל"כלבו – חיפה והצפון": "אני אוהב את הקבוצה ומאחל לה לעלות ליגה. פלג עמד על דעתו לאורך כל הדרך, ואני איתו".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר