יובל רוסמן. עדיין לא חוגגים (צילום: דוברות הפועל חיפה)
יובל רוסמן. עדיין לא חוגגים (צילום: דוברות הפועל חיפה)

הליגה הלאומית הופסקה, הפועל עלתה לליגת העל

מינהלת הליגה הלאומית בכדורסל ואיגוד הכדורסל החליטו על סיומם של משחקי הליגה הלאומית ועל הקפאת הטבלה. המשמעות: בני הרצליה והפועל חיפה העפילו לליגת העל. אליצור יבנה והפועל עפולה שמדורגות במקומות השלישי והרביעי ומתכוונות לפנות לערכאות

פורסם בתאריך: 16.3.20 14:01

מינהלת הליגה הלאומית בכדורסל ואיגוד הכדורסל החליטו היום (שני) לסיים את משחקי הליגה הלאומית ולהקפיא את הטבלה, כך שקבוצות בני הרצליה והפועל חיפה שמדורגות בשני המקומות הראשונים בטבלה העפילו לליגת העל.

עם זאת, אנשי עמותת לב אדום, אשר מנהלת את הפועל, לא חוגגים ולא מתכוונים בשלב זה להתחיל בהכנות לליגת העל, שכן גם הם יודעים ששום דבר עוד לא סגור ושהעניין צפוי להגיע לפתחו של בית המשפט, שכן גם מינהלת ליגת העל וגם אליצור יבנה והפועל עפולה שמדורגות במקומות השלישי והרביעי מתנגדות להחלטה ומתכוונות לפנות לערכאות.

 

 

בהודעה משותפת של מינהלת הליגה הלאומית ואיגוד הכדורסל הכדורסל נכתב כי הן מודיעות על סיום עונת המשחקים 2020-2019 וכי "ההחלטה התקבלה לנוכח התפרצות נגיף הקורונה, בלב כבד, ולאחר בחינת כל השיקולים העומדים על הפרק. כפי שהוחלט בפתיחת העונה, שתי קבוצות יעלו בסיומה העונה לליגה הראשונה. לאור המצב שנוצר הוחלט על עלייתן של שתי הקבוצות שנמצאות במקומות הראשונים בטבלה. עוד נקבע על הקפאת היורדות לליגה הארצית".

יו"ר המינהלת עוגן יוחננוב: "לצערי הרב לא נותרה למשפחת הכדורסל ברירה. לפי הערכות משרד הבריאות, אנחנו עומדים לקראת שבועות לא פשוטים והחרפה של המאבק בנגיף. במצב הזה קשה מאוד יהיה להמשיך לקיים אירועי ספורט. החלטת איגוד הכדורסל על סיום הליגה הלאומית התקבלה בלב כבד ובידיעה שיש קבוצות שייתכן כי ייפגעו מהמהלך".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אילנה

    כמו הפסקת שמיעת עדויות באמצע משפט, ואז פסק הדין מסתמך רק על חלק מהעדויות, דבר שיכול להביא לעיוות הדין

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר