עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)
עיריית חיפה (צילום: יפית שקאלו)

אכזבה לאגודות: העירייה לא תגדיל את התמיכות

ביום שלישי צפויה מועצת העיר לאשר את תקציב עיריית חיפה לשנת 2020, שעליו אמרה ראש העיר עינת קליש רותם כי "מאחוריו איננו יכולים לעמוד באופן מלא", כאשר סכום התמיכות לספורט יהיה דומה לזה של השנה שעברה - כ-4.9 מיליון שקל

פורסם בתאריך: 25.3.20 13:29

לאגודות הספורט השונות בחיפה, שקיוו כי בשל המצב הכלכלי הקשה שנובע ממשבר הקורונה תגדיל עיריית חיפה את סכום התמיכות לספורט בעיר, נכונה אכזבה.

ביום שלישי צפויה מועצת העיר לאשר את תקציב העירייה לשנת 2020, שעליו אמרה ראש העיר עינת קליש רותם כי "הוא לא מגובש דיו" וכי "מאחוריו איננו יכולים לעמוד באופן מלא", כאשר סכום התמיכות לספורט יהיה דומה לזה של תקציב 2019 – כ-4.9 מיליון שקל. המענקים על הישגים יקטנו משמעותית ויעמדו על פחות מ-300,000 שקל.

 

 

כזכור, לפני כעשרה ימים פנה מנכ"ל אגודת מכבי חיפה רועי שווץ למנכ"ל העירייה איתן שטיאסני, לסגן ראש העיר דוד עציוני ולמנהל רשות הספורט העירונית ניר שאול בבקשה לסייע לאגודות הספורט בעיר בקבלת מקדמות על חשבון כספי התמיכות, אך לדבריו הוא לא זכה לתשובה כלשהי. יתרה מכך, גם אם מועצת העיר תאשר את סכומי התמיכות, העירייה לא תפעל כדי לזרז את העברת הכספים לאגודות, ואלה יגיעו אליהן לא לפני חודש יולי.

על אף שהעירייה העמידה כ-300,000 שקל למענקים על הישגים נראה כי רוב הסכום יישאר בקופתה, שכן רק קבוצת הכדורסל של הפועל חיפה זכאית למענק – בסך של 100,000 שקל – על העפלתה לליגת העל. באגודות מצפים כי היתרה תתווסף לתמיכות, אך הסיכוי שזה יקרה הוא קלוש.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר