דור פרץ. הפועל חיפה נותרה ללא חלופה הולמת
דור פרץ. הפועל חיפה נותרה ללא חלופה הולמת

מכבי תל אביב להפועל חיפה: דור פרץ לא משוחרר

בניגוד להבטחה של מכבי תל אביב להמשיך ולהשאיל את הקשר להפועל, הודיעה הבוקר הקבוצה כי בשלב זה אין כוונה לשחררו והוא נרשם למשחקיה בליגה האירופית

פורסם בתאריך: 8.8.17 14:42

אכזבה קשה להפועל חיפה ולמאמנה ניר קלינגר: בניגוד להבטחה של ראשי מכבי תל אביב להמשיך ולהשאיל לאדומים את הקשר דור פרץ, הבוקר (שלישי) הודיעה הבוקר מכבי תל אביב כי בשלב זה אין כוונה לשחררו והוא נרשם למשחקי הפלייאוף של הליגה האירופית מול ריינדורף אלטאך האוסטרית אשר מובילים לשלב הבתים.
בהפועל טוענים כי הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהר והמאמן ג’ורדי קרויף הציעו את פרץ למכבי חיפה במסגרת המשא ומתן להעברתו של אלירן עטר מכפר גלים לקרית שלום.
קלינגר התאכזב מאוד מההודעה מכיוון שהוא קיווה שפרץ יושאל כבר השבוע, יצטרף לאימונים ויעמוד לרשותו במחזור הראשון של ליגת העל בשבת הבאה, שבו תארח הפועל את הפועל אשקלון.
כזכור, מכבי דורשת ממכבי תל אביב 1.5 מיליון יורו תמורת העברתו של עטר, אך גולדהר וקרויף מנסים להקטין את הסכום באמצעות העברת שחקנים למכבי. גורמים בהפועל טוענים כי במסגרת האפשרות להעברת שחקנים הוצע פרץ למכבי אך מאמנה גיא לוזון דחה את ההצעה בטענה שהוא לא מעוניין בו.
קלינגר נמצא כעת בבעיה קשה משום שהוא המתין לפרץ עד הרגע האחרון, וכעת הוא נותר ללא תחליף הולם בחוליית הקישור. כעת מתחבטים בהפועל בשאלה אם לצרף שחקן בתפקידו של פרץ או להמתין עד לסגירת חלון ההעברות בתקווה שהשחקן יגיע בכל זאת לקבוצה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר