רמי גרשון. נמשיך לראות את הפוזה הזאת גם בעונה הבאה? (צילום: צלמוס)
רמי גרשון. נמשיך לראות את הפוזה הזאת גם בעונה הבאה? (צילום: צלמוס)

מכבי חיפה הודיעה לרמי גרשון: אתה נשאר

למרות היכולת החלשה של הבלם ביקשו במכבי להזים את השמועות והבהירו לו כי המועדון יכבד את חוזהו. שותפו לחוליית ההגנה אליסון דוס סנטוס יעזוב

פורסם בתאריך: 12.4.18 09:36

מכבי חיפה הודיעה לרמי גרשון כי אין לה כל כוונה לשחררו וכי המועדון יעמוד בחוזה עמו למרות העונה הגרועה שלו. גרשון, שהצטרף למכבי סמוך לתחילת העונה, חתום על חוזה לחמש עונות בשכר נטו של כחצי מיליון יורו לעונה, ועד תום החוזה נותרו לו עוד ארבע שנים. בעקבות השמועות שנפוצו על כך שהוא עשוי לסיים את דרכו בקבוצה כבר אחרי עונה אחת בשל האכזבה הקשה מיכולתו ועל כך שמכבי תחפש דרך להשתחרר מהחוזה עמו, מיהרו במועדון להרגיע את הבלם והודיעו לו שחוזהו יכובד.

“גרשון היה שחקן מוביל בבלגיה, זכה באליפות בלגיה ובאליפות סקוטלנד ושיחק בליגה האירופית ובליגת האלופות”, אמר השבוע גורם במכבי, “כמו כל שחקני הקבוצה גם הוא איבד ביטחון ומציג יכולת לא טובה. כשהקבוצה תהיה טובה גם הוא יהיה טוב”.

עם זאת, גם לגרשון ברור כי העונה הבאה תהיה עונת מבחן עבורו ושטעויות כפי שהוא ביצע העונה לא יתקבלו עוד.

 

 

לעומת גרשון, חברו לחוליית ההגנה אליסון דוס סנטוס, שמכבי נאבקה על שירותיו מול מכבי פתח תקוה אך לא התאקלם בקבוצה, צפוי לקבל בתום העונה הודעה על כך שהוא רשאי למצוא לעצמו קבוצה חדשה. חוסר התיאום בין גרשון לדוס סנטוס הוא אחת מהבעיות הגדולות של מכבי העונה, והמנהל הטכני מו אלאך מעוניין בבלם זר אחר שישפר את משחק ההגנה של הקבוצה וגם יסייע לגרשון לחזור ליכולת שהוא הציג באירופה.

כפי שכבר דווח כאן, אלאך מתכנן שינויים גדולים גם במחלקת הנוער של מכבי הן בצוות הניהולי והן בצוות המקצועי. אלאך כבר ביקש לארגן עבורו חדר עבודה במתחם קצף, והוא מתכוון לחייב את מאמני המחלקה ואת אנשי הצוות הניהולי שלה להימצא במקום בכל יום מהבוקר עד שעות אחר הצהריים המאוחרות. שינויים אלה מצטרפים לשינוי המשמעותי שעליו הוא הורה – לצמצם את מספר השחקנים בכל קבוצות המחלקה מ־24 ל־20 בלבד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר