יואב כץ ואורן שטרלינג. הבעלים ביטל את המנכ"ל (צילום: צלמוס)
יואב כץ ואורן שטרלינג. הבעלים ביטל את המנכ"ל (צילום: צלמוס)

לא הכל ורוד: שטרלינג לא הורשה לשהות עם השחקנים

24 שעות לפני משחק גמר גביע המדינה הורה מאמן הפועל חיפה ניר קלינגר לא להרשות למנכ"ל אורן שטרלינג ללון עם הקבוצה במלון. הבעלים יואב כץ גיבה את קלינגר, ושטרלינג עבר למלון אחר. וגם: המחלוקת החדשה בין השחקנים לכץ

פורסם בתאריך: 11.5.18 13:52

למרות הזכייה בגביע המדינה, לא הכל ורוד בהפועל חיפה. ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי דרמה גדולה התחוללה 24 שעות לפני משחק הגמר מול בית"ר ירושלים (1:3).

כאשר המאמן ניר קלינגר קיבל לידיו את רשימת היוצאים למלון בירושלים הוא גילה בה גם את שמו של מנכ"ל המועדון אורן שטרלינג. כזכור, בין השניים היו במהלך העונה כמה עימותים קשים, וקלינגר דרש להוציא ממנה את שטרלינג ולא להרשות לו ללון עם הקבוצה במלון. כאשר שטרלינג הגיע למקום התברר לו שהוא לא מורשה לשהות במלון, והוא פנה מיד לבעלים יואב כץ בבקשה שזה ישנה את ההחלטה. הבעלים יישר קו עם המאמן והשיב למנכ"ל כי מה שקלינגר מחליט זה מה שיהיה. שטרלינג עבר ללון במלון אחר, ובמשך כל ההכנות למשחק לא היה בסביבת השחקנים, ורק בתום המשחק הצטרף לחגיגות על כר הדשא.

דובר הפועל נועם רגב מסר בתגובה: "מכיוון שבמלון שבו שהתה הקבוצה בירושלים היו השחקנים ואנשי הצוות בלבד ללא נשים או בנות זוג, החליט המנכ"ל שטרלינג ללון במלון אחר בעיר. חבל שבימים כאלה שבהם זכתה הקבוצה בגביע המדינה בצורה מרשימה אתם בוחרים להתעסק ברכילות צהובה, זולה ושקרית".

 

 

בעניין אחר, ההתחייבות של כץ להגדיל את מענקי הנקודות המובטחים לשחקנים לא רק שלא הובילה לרגיעה בקבוצה אלא אף יצרה מחלוקת חדשה בין השחקנים לבין עצמם. כפי שפורסם כאן לראשונה בחודש פברואר, כץ התחייב בפני שחקניו להגדיל את המענקים מ־40 נקודות ליגה ל־60 נקודות בתנאי שהם ישיגו את הכרטיס לאירופה, ואת המענקים הללו הוא מתכוון לשלם ממענקי המיקום שיקבל המועדון ממינהלת הליגה בתום העונה. סכומים אלה, קבע כץ, יחולקו באופן שווה בין כל השחקנים.

קביעה זו אינה מוצאת חן בעיני השחקנים הבכירים, והם שלחו אל הבעלים נציגים שהסבירו לו שהם מצפים למענקים מוגדלים בהתאם לרמת השכר שלהם. כץ, כמובן, דחה את הפנייה על הסף. ההכנות למשחק הגמר הרגיעו מעט את הרוחות הסוערות, אבל כעת, לאחר שפסטיבל הגביע הסתיים, הסערה מאיימת לפרוץ שוב.

ואם זה לא מספיק, השבוע התברר לכץ שהכרטיס לאירופה טומן בחובו גם בעיה. מדי שנה מתחילה הקבוצה את אימוניה בחודש יולי, אך מכיוון שהפועל תשחק ככל הנראה כבר בסיבוב הראשון של מוקדמות הליגה האירופית היא תיאלץ להתחיל באימונים בחודש יוני, והדבר יחייב את כץ בתשלום משכורות לשחקנים על חודש נוסף.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. שוקי

    לא נמאס לך אוסדון להוציא שטויות ושקרים על אורן
    הלוואי והיית חצי ממנו והיית עושה שליש ממה שהוא הוא עבור המועדון
    אתה רק הרסת כל חלקה טובה בכל מקום שעבדת

  2. יוסי

    דורון שחרר אותנו ותעןף מהקבוצה שלנו
    אתה שכיר חרב שלא עושה כלום חוץ מללכלך בתקשורת.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    צריך לפטר אותו בושה וחרפה למועדון כמו הפועל חיפה שמעסיק בן אדם כמו אורן אתם צריכים להוות דוגמה למופת צריך לפטר אותו בהקדם

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר