מאור בוזגלו. המשך השיקום מוערך ב־100,000 שקל (צילום: צלמוס)
מאור בוזגלו. המשך השיקום מוערך ב־100,000 שקל (צילום: צלמוס)

מכבי עשויה להפסיק את מימון השיקום של בוזגלו

לאחר פיצוץ המשא ומתן בין מכבי חיפה למאור בוזגלו תקפו השחקן ואביו את המועדון ברשתות החברתיות. כעת מנסים גורמים במכבי לשכנע את הנשיא יעקב שחר לסגור את הברז ולהפסיק את מימון השיקום של הקשר הפצוע

פורסם בתאריך: 11.6.18 19:30

לנוכח פיצוץ המשא ומתן בין מכבי חיפה למאור בוזגלו צפויה מכבי להחליט כי היא לא תמשיך לשאת במימון הליך השיקום של הקשר הפצוע. במקרה כזה ייאלץ בוזגלו להפעיל את הביטוח הפרטי שלו, והדבר עשוי לעלות לו כסף רב – הן בטיפולים שיהיו על חשבונו והן בחידוש הביטוח בעתיד שיקפיץ את הפרמיה שהוא משלם.

המתקפות הקשות של השחקן ושל אביו יעקב בוזגלו על המועדון גרמו לזעם רב במכבי, וגורמים בקבוצה מנסים לשכנע את הנשיא יעקב שחר להפסיק לממן את הליך השיקום של השחקן. כזכור, בשבוע שעבר הודיעה מכבי על הפסקת המשא ומתן בין הצדדים, ולאחר ההודעה התעוררה סערה ברשתות החברתיות. יעקב בוזגלו נשאב לתוך הקלחת, ובתגובה לאחד מהפוסטים הוא כתב: “מכבי חיפה לא רצתה את מאור”. הדבר גרם לכעס רב בקרב אוהדי הקבוצה שתקפו אותו קשות, ועוד באותו היום פרסם מאור בוזגלו סרטון שבו הוא הציג את מה שהוא כינה “האמת שלי”.

 

 

עד כה נשאה מכבי בכל עלות השיקום של בוזגלו המוערכת ב־450,000 שקל, והמועדון אף קצר שבחים מפיו של יעקב בוזגלו על התנהלותו, אך לאחר פיצוץ המשא ומתן התחלפו הטונים של האב שתוקף את מכבי בכל הזדמנות. בקבוצה מעריכים כי עלות המשך השיקום של בוזגלו מסתכמת ב־100,000 שקל נוספים, שאותם עשוי השחקן לקבל מחברת הביטוח שלו.

בינתיים מחפש המנהל הטכני של מכבי מו אלאך חלופה לבוזגלו, והשם הבולט ביותר ברשימה הוא שחקנה של בית”ר ירושלים עידן ורד. כפי שפורסם ב"כלבו – חיפה והצפון", במכבי מעוניינים מאוד להחזיר את ורד לקבוצה, אבל כעת, לאחר שגיא לוזון מונה למאמן בית”ר, הסיכויים לצירופו פחתו מאוד. במכבי בוחנים את האפשרות לצרף שחקן זר בעמדה זו, אבל ההעדפה הברורה היא להחתים שחקן ישראלי לתפקיד.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מאור סע לבלגיה או משהו . האוהדים לא רצו שתשתקם שתשחק יותר מ2 משחקים….שתצליח. כולם אשמים חוץ ממך נכון? שתהיה לי בריא..

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר