יואב כץ. לא ממהר להחתים את השחקנים שניר קלינגר רוצה לצרף (צילום: צלמוס)
יואב כץ. לא ממהר להחתים את השחקנים שניר קלינגר רוצה לצרף (צילום: צלמוס)

לכץ נמאס: דורש מקלינגר לחתום עד לתחילת האימונים

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ הציב למאמן ניר קלינגר דד ליין לחתימה על החוזה - 25 ביוני. אם זה לא יקרה הוא יפעל להחתמתו של מאמן אחר

פורסם בתאריך: 13.6.18 12:01

לבעלים של הפועל חיפה יואב כץ נמאס מהסחבת במשא ומתן עם המאמן ניר קלינגר והוא ידרוש ממנו לחתום על החוזה עד לתחילת האימונים ב־25 ביוני, ולא – הוא יפעל להחתמתו של מאמן אחר.

כץ רוצה שבתחילת האימונים בעוד עשרה ימים יעמוד על הקווים מאמן חתום, והוא לא מתנגד לסעיף שלפיו אם קלינגר ימונה למאמן נבחרת ישראל הוא ישוחרר, אבל דורש ממנו לחתום על החוזה שיכלול את הסעיפים שפורסמו כאן ושהמאמן מתנגד להם – השכר (קלינגר דורש 55,000 שקל בחודש, וכץ הגדיל את הצעתו ל־44,000 שקל בחודש), משך החוזה (קלינגר דורש חוזה לשנתיים, וכץ מוכן לעונה אחת בלבד), הפיצויים במקרה של פיטורים (כץ מסכים לשלם פיצויים של חודש אחד בלבד) – ולכך מצטרפת גם דרישתו של כץ להיות מעורב הרבה יותר מבחירת השחקנים.

הפערים בין השניים הם גדולים מאוד, ולפי גורמים במועדון כך גם המתיחות ביניהם. עם זאת, קלינגר ממשיך במלאכת בניית הקבוצה לעונה הבאה. עד כה לא הוחתמו בהפועל שחקנים חדשים, ובמועדון מספרים כי כץ לא שלם עם בקשותיו של המאמן להחתים את חן דילמוני ואת רועי שוקרני, וכי הוא ממתין עם צירופם להחלטתו של קלינגר אם לחתום בקבוצה.

 

 

בעניין אחר, מקסים פלקושצ’נקו הודיע להפועל כי אין בכוונתו לחתום על הארכת החוזה שהוצעה לו לשנתיים נוספות, ובמועדון חוששים כי ברצונו לעבור את שתי העונות הבאות שבסיומן הוא יהיה שחקן חופשי. פלקושצ’נקו, שמחזיק בחוזה לעוד שתי עונות, השתכר בעונה שחלפה 7,000 שקל בחודש בלבד. הבעלים יואב כץ הציע לו להאריך את חוזהו בשנתיים, עד לסוך עונת 2022-2021, תמורת 20,000 שקל בחודש, אך השחקן דורש סכום כפול.

פלקושצ’נקו הוא אחד מהבודדים שהצליחו לשרוד את מחלקת הנוער החלשה של הפועל ולתקוע יתד בקבוצה הבוגרת, והוא חתום על השער הראשון בגמר הגביע מול בית”ר ירושלים (1:3). כץ מתכנן להרוויח כסף גדול ממכירתו, אך הדבר יוכל לקרות רק עם הקשר יאריך חוזהו. יציאה של פלקושצ’נקו לאירופה בתום החוזה לא תכניס לקבוצה אפילו יורו אחד, וכסף ממעבר שלו לקבוצה אחרת בארץ תלוי בהחלטה של הוועדה למעמד השחקן. בשל כך עשוי כץ להעמידו למכירה כבר בקיץ בשבועות הקרובים, אך במועדון טוענים שהדבר יפגע מקצועית בקבוצה.

 

מקסים פלקושצ’נקו חוגג את הגול בגמר. בעונה החולפת השתכר 7,000 שקל בחודש (צילום: צלמוס)

מקסים פלקושצ’נקו חוגג את הגול בגמר. בעונה החולפת השתכר 7,000 שקל בחודש (צילום: צלמוס)

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. אוהד חיפה אדום

    תן לפלקושצנקו גם פי שתיים אם צריך רק תשאיר אותו בקבוצה.
    בפועל בחצי העונה השנייה כשקיבל דקות משחק הוא היה השחקן הטוב על המגרש בכל משחק!
    כץ חייב להבין שבלי מקסים אין מינויים שנה הבאה!!!

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר