דרור מילר. “נדהמנו כששמענו שהפועל מנהלת שיחות עם חברות אחרות”
דרור מילר. “נדהמנו כששמענו שהפועל מנהלת שיחות עם חברות אחרות”

“דיאדורה לא תספק ציוד להפועל בגלל המחנאות בהנהלת המועדון”

דרור מילר, בכיר בדיאדורה שהיה איש הקשר שלה עם הפועל חיפה, מאשים את המועדון בסיום ההתקשרות בין הצדדים: “הם פגעו בחברה, ובעיקר בבעלים גדעון מוליב”

פורסם בתאריך: 15.7.18 08:05

“אחרי התקשרות של שנים ארוכות, דיאדורה לא תספק ציוד להפועל חיפה בגלל המחנאות בהנהלת המועדון” – כך אמר ל”כלבו – חיפה והצפון" דרור מילר, בכיר בחברה שהיה איש הקשר שלה עם המועדון. לדבריו, “נדהמנו כששמענו שהפועל מנהלת שיחות עם חברות אחרות. לפני כמה ימים פנו אלינו בכירים בקבוצה וביקשו להמשיך את ההתקשרות איתנו, אבל אחרי שהם פגעו בחברה, ובעיקר בבעלים גדעון מוליב שבמשך שנים עשה הכל כדי לעזור להם, דחינו את הפנייה”.

בעקבות המעבר של הפועל לחברת ג’ומה ובשל הזמן הקצר בין החתימה על ההסכם לבין היציאה למחנה האימון בהולנד, טסה הקבוצה עם ציוד חסר – דבר שהוביל לתכתובת הווטסאפ שלא שעשעה את הבעלים יואב כץ אשר מאיים בעזיבה. בינתיים מתנהל משא ומתן בין דיאדורה למ.ס רובי חיפה על הסכם השימוש במדים האדומים-שחורים שכבר יוצרו.

 

 

איומי העזיבה של כץ נשמעים כמו איומי סרק משום שבימים האחרונים הוא גייס את איש העסקים אמיר הברפלד כבעל תפקיד בכיר במועדון. הצטרפותו של הברפלד מעמידה בסימן שאלה את עתידם של אחד מהשניים – סגנו של כץ דורון אוסידון או המנכ”ל אורן שטרלינג. הברפלד מעוניין להחזיר את הסמנכ”ל לשעבר רון פלדהיים, שכבר הודיע כי לא יסכים לעבוד עם שטרלינג.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר