ארנסטס שטקוס. אם לא באר שבע, אולי מכבי? (צילום: צלמוס)
ארנסטס שטקוס. אם לא באר שבע, אולי מכבי? (צילום: צלמוס)

מכבי להפועל: שטקוס ופלקושצ'נקו תמורת כסף ושחקנים

בימים האחרונים מתקיימות שיחות בין מכבי חיפה להפועל חיפה על עסקת חליפין שבמסגרתה יחצו ארנסטס שטקוס ומקסים פלקושצ'נקו את הכביש למכבי, ובתמורה תקבל הפועל 1.5 מיליון שקל ושחקנים שמכבי מוכנה לוותר עליהם, ובהם עומרי גלזר

פורסם בתאריך: 15.7.18 21:28

מכבי חיפה לא מוותרת על שאיפתה להתחיל את העונה כאשר בשערה עומד שוער שהוא לא עומרי גלזר או אוהד לויטה. בימים האחרונים, מאז כשלה עסקת מכירתו של שוער הפועל חיפה ארנסטס שטקוס להפועל באר שבע, מתקיימות שיחות בין מכבי להפועל על עסקת חליפין שבמסגרתה יחצו שטקוס הליטאי והקשר מקסים פלקושצ'נקו את הכביש למכבי, ובתמורה תקבל הפועל 1.5 מיליון שקל ושחקנים שמכבי מוכנה לוותר עליהם, ובהם גלזר שיושאל מהירוקים לאדומים.

עד כה השיחות בין המועדונים היו ענייניות ובשני הצדדים מספרים שחלה התקדמות גדולה לעבר מימוש העסקה, אך העזיבה הדרמטית של עדן בן בסט היום (ראשון) להפועל באר שבע עלולה לטרפד את העסקה, מכיוון שבהפועל חוששים כעת מזעמם של האוהדים על הבעלים יואב כץ בשל פירוקה של הקבוצה מהעונה שעברה.

 

 

בכל מקרה, מכבי מכינה חלופה בדמותו של שוער באר שבע גיא חיימוב, וגורמים במועדון כבר פנו בעניין לבעלים של האלופה אלונה ברקת.

מנגד, בהפועל נראה שמגמת הנטישה נמשכת, והבלם הרומני גבריאל תמאש מנהל מגעים עם מכבי פתח תקוה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יעקב

    חברים יקרים יואב ההזוי מפרק את הקבוצה
    חייבים לגרש אותו מחיפה
    לא לקנות מינויים ולהחרים את המשחקים של הקבוצה עד שההזוי יעזוב

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מי מפרק את הפועל עכשיו? פשוט תפסיקו לבקות ותעשו הפגנות מול משרדי הקבוצה .חחח

  3. חיפאי

    להשאיל את גלזר להפועל חיפה חבל זה יהרוס אותו לא לקנות את שטקוס או פלונצקו לא ללמוד מקבוצות באירופה שלוקחות ליריבה שחקנים שמצליחים אצלם בגלל השיטה , שטקוס כולה שנה אחת פה כולם מתלהבים ממנו סתם לא צריך להחליף שוער במיוחד עם הוא צעיר שבשנה שעברה להזכירכם הוא היה תגלית העונה בעונת 2017. האוהדים הפועל חיפה אני באמת מרחם עליכם אם כל זה שאני לא סובלת את הקבוצה הזאת יש לכם בעלים כזה קמצן שהורס לכם את הקבוצה. אפילו בתור אוהד מכבי חיפה אני חושב שלא היה צריך למכור את בן בסט ויתר מהר מדי. מרחם עליכם אפילו שלא סובל את הקבוצה המגעילה הזאת מקריית חיים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר