מיכאל ממן. מי מתעסק, זה מיקו (צילום: הפועל קטמון ירושלים האתר הרשמי)
מיכאל ממן. מי מתעסק, זה מיקו (צילום: הפועל קטמון ירושלים האתר הרשמי)

החוזה לא הופקד, ממן מאיים על הפועל בתביעה

כבר לפני כחודש הודיעה הפועל חיפה על צירופו של החלוץ מיכאל ממן. כעת הוא דורש להעביר את חוזהו ברשות לבקרת תקציבים, ולא - הוא יתבע את המועדון

פורסם בתאריך: 10.11.18 18:17

החלוץ מיכאל (מיקו) ממן דורש מהפועל חיפה להעביר לאלתר את חוזהו ברשות לבקרת תקציבים, ולא – הוא יגיש תביעה נגד המועדון. ב־14 באוקטובר הודיעה הפועל כי היא סיכמה עם ממן עד לתום העונה עם אופציה לארבע עונות נוספות, וציינה כי “החוזה ייחתם בימים הקרובים”. הימים הקרובים חלפו מזמן, אך חוזהו של ממן, ששיחק בעונה שעברה בהפועל קטמון ונבחן לפני תחילת העונה בהפועל באר שבע ובבית”ר ירושלים, לא הופקד בבקרה.

החלוץ פנה לעורך דין, וזה הודיע להפועל כי אם החוזה לא יופקד בימים הקרובים בבקרה תוגש תביעה נגד המועדון. בינתיים מנהל ממן מגעים לחזרה לקטמון.

 

 

בעניין אחר, השוער הליטאי ארנסטס שטקוס הבהיר לבעלים יואב כץ כי אין בכוונתו לחתום על חוזה חדש וכי הוא ממתין לחודש ינואר כדי לנהל משא ומתן עם קבוצה אחרת לעונה הבאה, כאשר מכבי תל אביב היא המועמדת העיקרית לזכות בשירותיו. גורמים בהפועל טוענים כי אם שטקוס לא יחתום בקרוב על החוזה שהוצע לו יופעל לחץ על המאמן שרון מימר להדיחו מההרכב ולהעביר את אפודת השוער הראשון לרן קדוש.

בינתיים עזב הבעלים יואב כץ את הארץ בלי להחתים את מקסים פלקושצ’נקו על חוזה חדש, והקשר המאוכזב צפוי להמתין עד לסיום חוזהו בקבוצה ואז לחפש קבוצה חדשה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר