ניר קלינגר. ידרוש מענק עלייה לפלייאוף העליון (צילום: שרון בוקוב)
ניר קלינגר. ידרוש מענק עלייה לפלייאוף העליון (צילום: שרון בוקוב)

קו ההגנה של קלינגר: ההתפטרות סייעה להפועל

בסביבתו של ניר קלינגר מספרים כי במסגרת התביעה שהגישה נגדו הפועל חיפה הוא יטען כי בעקבות מינויו של שרון מימר כמחליפו, הקבוצה השתפרה ונמצאת בדרך לפלייאוף העליון

פורסם בתאריך: 4.2.19 07:12

קו ההגנה של ניר קלינגר לתביעה שהגישה נגדו הפועל חיפה מפריך את טענותיו של המועדון נגדו בדבר פגיעה בקבוצה.

כזכור, בתחילת חודש ינואר הגישה הפועל תביעה נגד קלינגר ובית”ר ירושלים בסך של כ־980,000 שקל, ונטען בה כי המעבר של קלינגר לבית”ר הוא לא חוקי ולא אתי. בכתב התביעה צוין כי היא הוגשה “בגין הפרת הסכם על ידי המאמן והנזקים המקצועיים, הכלכליים ונזקים נוספים שנגרמו למועדון כתוצאה מכך”.

קו ההגנה של קלינגר יהיה דווקא הצלחותיו של מחליפו שרון מימר. גורם המקורב למאמן אמר כי כץ מקפיד לציין בכל הזדמנות את אחוזי ההצלחה הגבוהים של מימר לעומת אלה של קלינגר, ולכן הוא לא יכול לטעון כי קלינגר פגע בקבוצה אלא להיפך – עליו להודות לו על עזיבתו. אותו גורם טוען עוד כי הפסיקה התקדימית שלפיה חויב ניר לוין לפצות את צפרירים חולון בגין התפטרותו אינה רלוונטית במקרה זה שכן חולון ירדה ליגה בסוף אותה עונה, בעוד שמימר מצעיד את הפועל אל הפלייאוף העליון. יתרה מכך – קלינגר מתכוון לדרוש מכץ מענק עלייה לפלייאוף העליון.

 

 

בעניין אחר, יותר מחצי עונה כבר עברה בליגות הילדים, הנערים והנוער, והמתחם הישן של הפועל חיפה בקרית חיים קיבל סוף סוף את האישור המיוחל של משרד הכלכלה לקיים בו משחקים. בעקבות האישור, כבר בשבת האחרונה התקיימו במקום משחקים של מחלקת הנוער האדומה. עד לשבת האחרונה נאלצו אנשי המחלקה לחפש מגרשים חלופיים כדי לארח בהם את משחקי הבית או להסתמך על החלפת ביתיות עם קבוצות אחרות.

התרומה בסך של 50,000 שקל שהעביר איש העסקים צחי נקש למחלקה אפשרה את התיקונים של כל הליקויים במתחם. בימים האחרונים נמשך הניסיון להגיע להסכם להעברת זכויות הניהול של מחלקת הנוער מהבעלים של הפועל יואב כץ לנקש.

קבוצת נערים א’ של הפועל, שלפני כחודש בוטל משחקה הביתי מול הפועל רמת השרון בשל התייצבותה של הקבוצה עם תלבושת זהה לזו של יריבתה, ספגה הפסד טכני. מתחילת העונה ספגו קבוצות המחלקה קנסות כספיים בסך של כ־7,000 שקל בגין מחדלים כמו עלייה באיחור למגרש והיעדר חובש במשחקים.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר