שלומי שטיקר. הוא ושחקניו הם הנפגעים העיקריים
שלומי שטיקר. הוא ושחקניו הם הנפגעים העיקריים

מדוע בוטל משחק נערים של הפועל?

הברדק במחלקת הנוער של הפועל חיפה הגיע אתמול לשיא חדש: קבוצת נערים ג' התייצבה למשחקה הביתי מול הפועל רמת השרון עם סט אחד בלבד של מדים, שדמה מאוד לזה של היריבה. השופט הקצה להפועל 30 דקות להביא סט חדש, אך זה לא קרה והוא עזב את המגרש

פורסם בתאריך: 1.1.19 13:17

ההתנהלות השערורייתית של מחלקת הנוער של הפועל חיפה כבר ביזתה את המועדון פעמים רבות, אבל נדמה שאתמול (שני) היא הצליחה להידרדר לשפל חדש.

קבוצת נערים ג', שאותה מאמן שלומי שטיקר, התייצבה למשחק ביתי מול הפועל רמת השרון עם סט אחד של מדים – בצבעים אדום-שחור – וזאת בניגוד לתקנון המחייב את הקבוצה הביתית להצטייד בשני סטים בצבעים שונים. רמת השרון הגיעה למשחק עם מדים בצבעים כחול-שחור, והשופט אור בן עמי הודיע לאנשי הפועל כי הוא לא יאפשר קיומו של המשחק בגלל הדמיון בין המדים של שתי הקבוצות. הניסיונות לשכנע את השופט כשלו, ולאחר התייעצות עם ההתאחדות לכדורגל ועם איגוד השופטים הודיע בן עמי להפועל כי הוא מקציב לה חצי שעה להביא סט חדש.

 

 

למרות שהמגרש בקריית הספורט החדשה נמצא בקרבת האיצטדיון הישן בקרית חיים, שם מצויים כל הסטים של קבוצות המחלקה, אנשי הפועל התמהמהו, ובחלוף 30 דקות של המתנה ביטל השופט את המשחק ועזב את המגרש.

מדוברות ההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "לפי התקנון צריכה הקבוצה הביתית לדאוג לשתי תלבושות. במקרה הזה הגיעה הקבוצה הביתית עם סט אחד שהיה דומה לזה של הקבוצה היריבה. השופט נתן ארכה של 20 דקות לפחות, אך העניין לא סודר על ידי הקבוצה הביתית, ולכן החליט השופט לא לקיים את המשחק".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר