איצטדיון קרית חיים. מי יסכים לשלם על חירבה? (צילום: קובי פאר)
איצטדיון קרית חיים. מי יסכים לשלם על חירבה? (צילום: קובי פאר)

בהפועל חוששים להישאר ללא מגרש אימונים

ההסתדרות במרחב חיפה לא נסוגה מדרישתה לקבל דמי שכירות על איצטדיון קרית חיים, אך הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ הודיע כי יסרב לשלם עבור השימוש במתחם

פורסם בתאריך: 30.6.19 09:31

הדרישה של ההסתדרות במרחב חיפה לתשלום דמי שכירות של 15,000 שקל בחודש על השימוש באיצטדיון קרית חיים עלולה לגרום לכך שהפועל חיפה תישאר ללא מגרש אימונים.

כפי שפורסם ב”כלבו” לפני ארבעה חודשים, ההסתדרות אינה מוכנה להמשיך להשכיר להפועל את המתחם בחינם. לפי החוזה בין הצדדים, שנחתם לפני 14 שנה, הפועל רשאית להשתמש באיצטדיון ללא תשלום אך באחריותה לשמור על כשירותו ולשלם את חשבונות הארנונה לעיריית חיפה והמים לוועד קרית חיים. הבעלים יואב כץ כבר הודיע כי הוא לא מוכן לשלם תמורת השימוש במתחם.

 

 

יו”ר ההסתדרות במרחב משה מזרחי: “אני שומר על כספי ציבור. אם הפועל תרצה להשתמש באיצטדיון, זה לא יהיה בתנאים של ההסכם הקיים. מה שהיה היה. זהו כסף ציבורי, ובהפועל חייבים להבין שכללי המשחק השתנו”.

מזרחי כבר נפגש עם אנשי הפועל ודן איתם בנושא, אך בשלב זה נותרה המחלוקת בעינה. ההסתדרות תעניק למועדון זכות ראשונים על השימוש באיצטדיון, אך אם הפועל תסרב לשלם דמי שכירות תציע ההסתדרות לגורמים נוספים להשתמש במתחם, ולא מן הנמנע שדווקא מכבי חיפה תמצא בו עניין לטובת פעילותה בקריות.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר