אילן בק. כבר מתכנן תביעה נגד העירייה (צילום: צלמוס)
אילן בק. כבר מתכנן תביעה נגד העירייה (צילום: צלמוס)

ועדת התמיכות תדון בדרישתו של בק לתמיכה בקבוצת הנשים של מכבי

ועדת המשנה לתמיכות תבחן את דרישתו של אילן בק להעניק לקבוצת הנשים של מכבי חיפה בכדורסל 350,000 שקל. אלומה גורן מונתה למאמנת קבוצת הנשים של הפועל חיפה

פורסם בתאריך: 25.7.19 08:10

האיום של אילן בק, יו”ר מחלקת הנוער והנשים של מכבי חיפה בכדורסל, ולפיו אם עיריית חיפה לא תתמוך בקבוצת הנשים שהעפילה לליגת העל הוא יוותר על הליגה הבכירה וישאיר את הקבוצה בליגה הלאומית, עשה את שלו.

ביום ראשון יכנס חבר מועצת העיר אריה בליטנטל, המשמש יו”ר ועדת התמיכות העירונית, את ועדת המשנה לתמיכות כדי לבחון את דרישתו של בק להעניק לקבוצה תמיכה, ונראה שההחלטה שתתקבל תהיה להעניק לה תמיכה דומה לזו שמקבלת קבוצת הכדורעף מכבי XT חיפה – כ־60,000 שקל.

 

 

בסביבתו של בק טוענים כי הוא לא יסתפק בסכום זה מכיוון שמבדיקה שהוא ערך עולה שכל תשע הקבוצות האחרות בליגת העל בנשים מקבלות תמיכה עירונית בסכומים שנעים בין 500,000 שקל לשלושה מיליון שקל. לדברי מקורביו, בק דורש 350,000 שקל, ואם מבוקשו לא יתקבל הוא עשוי להגיש תביעה נגד העירייה ולבקש מבית המשפט לחייבה לתמוך בקבוצה בסכומים שהוא דורש.

מינהלת ליגת העל אישרה למכבי לשחק בעונה הבאה באולם בבית מכבי ברחוב ביכורים, אך חייבה אותה לבצע כמה עבודות שיפוץ שיאפשרו את קיום המשחקים באולם.

בתוך כך, קבוצת הנשים של הפועל חיפה, שמשחקת בליגה הארצית, מינתה את אלומה גורן, לשעבר קפטנית נבחרת ישראל, למאמנת.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר