עמית בן דוד. נהנה מן ההפקר (צילום: אתר מכבי חיפה)
עמית בן דוד. נהנה מן ההפקר (צילום: אתר מכבי חיפה)

בן דוד מונה לעוזרו של סאואנה, כץ יחזור לנוער

במחלקת הנוער של מכבי חיפה סירבו להתפשר על שעות האימון של מאמן קבוצת הנוער בני כץ לטובת אימוניה של הקבוצה הבוגרת, ועמית בן דוד מונה לעוזרו של דניאל סאואנה. ובהפועל חיפה מחכים למתאזרח

פורסם בתאריך: 22.8.19 11:33

יו”ר מחלקת הנוער של מכבי חיפה אילן בק לא הסכים להתפשר על שעות האימון של מאמן קבוצת הנוער בני כץ לטובת אימוניה של הקבוצה הבוגרת, וכץ סיים את דרכו כעוזרו של דניאל סאואנה בקבוצת הבוגרים. כפי שפורסם ב”כלבו – חיפה והצפון” לפני שלושה שבועות, שחקן העבר עמית בן דוד מונה במקומו.

כזכור, לקראת סוף העונה שעברה, כאשר סאואנה החליף על הקווים את ברק פלג, התפטר תומר שטיינהאור שהיה עוזרו של פלג, ובק נענה לבקשתו של הבעלים של הקבוצה הבוגרת ג’ף רוזן למנות את כץ לתפקיד במקביל לאימון קבוצת הנוער. סאואנה רצה את כץ לצדו גם בעונה הקרובה, אבל בק דרש שאם המשחקים והאימונים של הקבוצה הבוגרת יתנגשו עם אלה של קבוצת הנוער, תזכה הקבוצה הצעירה להעדפה. רוזן וסאואנה סירבו לדרישה, וכתוצאה מכך יתמקד כץ רק בנוער ואילו בן דוד ישמש עוזר מאמן בבוגרים.

 

 

בהפועל חיפה מקווים להחתים בימים הקרובים מתאזרח אמריקאי שלא שיחק בארץ לפני כן. השחקן סיפק לקבוצה אישורים על יהדותו, ואלה הועברו למשרד הפנים לבדיקה.

בהפועל מצפים לסיום מהיר של המשא ומתן עם חברת הבנייה פרשקובסקי על המשך אימוצה של הקבוצה. בין הצדדים התגלעו פערים, אבל בהפועל מאמינים שהם ייפתרו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר