גבריאל תמאש בסיום עוד ניצחון אדום בדרבי. אהב להתעמת עם אוהדי מכבי (צילום: צלמוס)
גבריאל תמאש בסיום עוד ניצחון אדום בדרבי. אהב להתעמת עם אוהדי מכבי (צילום: צלמוס)

כץ לא מאשר לסילבס לצרף בלם זר במקום תמאש

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס ציפה להחתים בלם עוד לפני הדרבי, אך נראה שהוא ייאלץ להסתפק בסגל הקיים גם לאחר שחלון ההעברות ייסגר בשבוע הבא

פורסם בתאריך: 30.8.19 11:30

הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ לא מאשר בשלב זה לצרף בלם זר במקומו של גבריאל תמאש, למרות שלמאמן חיים סילבס היה ברור כי יגיע לקבוצה בלם זר חדש.

סילבס לא היה מעוניין בתמאש, סימן בלם צרפתי שיחליף אותו וציפה להחתימו עוד לפני הדרבי מחר (שבת, 20:30), אך כעת נראה שהוא ייאלץ להסתפק בסגל הקיים, מה גם שחלון ההעברות ייסגר בשבוע הבא.

שחקנים בהפועל קיבלו השבוע שיחות טלפון מתמאש שבהן הוא התחנן בפניהם לנצח בדרבי. כזכור, במשחקי הדרבי שבהם שיחק הבלם הרומני הוא היה מעורב בכמה עימותים עם אוהדי מכבי.

לאחר ניצחון החוץ על הפועל כפר סבא (0:1) במחזור הפתיחה, בהפועל מאמינים שאפשר לנצח גם בדרבי ולהמשיך במסורת של שלוש השנים האחרונות שבהן מכבי לא ניצחה במפגשים בין שתי הקבוצות.

למרות שבהפועל קיוו כי יציעי האיצטדיון העירוני יהיו מלאים מחר (שבת, 20:30), הצפי הוא ש־23,000 צופים – כ־18,000 אוהדי מכבי וכ־5,000 אוהדי הפועל – יגיעו למשחק. לאחר הפרסום כאן בשבוע שעבר על הסיכום בין קופת ברק למכבי על חלוקת העמלות ממכירת הכרטיסים, רבים מאוהדי הפועל זעמו על כץ שבחר להעביר אלפי כרטיסים לאוהדי מכבי כדי ליהנות מהכנסה של כמיליון שקל.

 

 

בתוך כך, ל"כלבו – חיפה והצפון" נודע כי בשבוע שעבר ביקש סילבס לקיים אירוע גיבוש לקראת מחזור הפתיחה של העונה. אנשי הקבוצה התבקשו לפנות לכץ כדי לקבל אישור למימון האירוע, אך זה אישר מימון חלקי בלבד, ובשל כך חלק מאנשי הנהלת המועדון לא השתתפו בו. האירוע נערך במסעדה סמוכה לאיצטדיון קרית חיים, ובסיומו נדהמו השחקנים לגלות כי הם חויבו לממן חלק מעלותה של הארוחה, כאשר כל שחקן נדרש לשלם מכיסו 60 שקל.

“למען האמת לא הופתענו” אמר שחקן בקבוצה ל”כלבו”, “כבר הבנו מאירועים שנערכו בעבר שכך מתנהלת הפועל חיפה. הבקשה של סילבס היתה במקום, וכך גם הכוונה שלו, אבל למה זה צריך לבוא על חשבון השחקנים?”.

דובר הפועל נועם רגב סירב להגיב.

 


 

 


 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    כץ אתה חמדן הכי מגעיל בעולם.איך אפשר להתפטר ממך יא גואל נפש.ואתם האחים שלי הפריירים ממשיכים להגיע למשחקים ולמלא למגעיל את הכיסים.חייבים להחרים את הקבוצה עד שנסלק את הגועל מהקבוצה

  2. לידור

    הפועל חיפה תנצח את הדרבי מחר בעזרת השם שלוש אפס עדן בן בסט גילי ורמוט ואלמוג בוזגלו יבקיעו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר