יואב כץ ואפרים גבאי. הבעלים יצא בזול (צילום: צלמוס)
יואב כץ ואפרים גבאי. הבעלים יצא בזול (צילום: צלמוס)

הסאגה הסתיימה: גבאי יקבל מהפועל עוד 150,000 שקל

אפרים גבאי, לשעבר מנכ”ל הפועל חיפה, תבע מהמועדון 2.1 מיליון שקל לאחר פיטוריו, אך בית הדין לעבודה קבע שהוא יקבל בסך הכל 370,000 שקל

פורסם בתאריך: 20.9.19 07:48

הפסד נוסף לבעלים של הפועל חיפה יואב כץ בבית הדין לעבודה, אם כי בסכומים קטנים מהצפוי, והפעם למנכ”ל לשעבר אפרים גבאי שיקבל מהמועדון סכום כולל של 370,000 שקל.

כזכור, לפני כשנה וחצי הגיש גבאי תביעה נגד הפועל בסך של 2.1 מיליון שקל – פיצויי פיטורים על יותר מ־30 שנות עבודה במועדון, תשלום על שעות עבודה בשבתות, פיצויים על פגיעה בשמו הטוב לאחר שפוטר מתפקידו ועוד. לפני כשנה כבר קבע השופט יגאל גלאם כי גבאי יקבל סכום ראשוני של 220,000 שקל וביקש מהצדדים להגיע לפשרה.

במהלך הדיונים דחה השופט את טענתו של גבאי לגבי העבודה בשבתות ולא קיבל את דרישתו לתשלום עבור עבודה זו. מנגד, השופט קיבל את טענותיו של המנכ”ל לשעבר בעניין פיצויי הפיטורים ובעיקר על הלנת הפיצויים, ופסק שעל הפועל לשלם לגבאי עוד 150,000 שקל.

 

 

אוהדי הקבוצה מתכוונים להפגין נגד כץ על סיום דרכו של הפיזיותרפיסט הוותיק דובי שטיין שעזב את הקבוצה אחרי 51 שנים.

כפי שפורסם לראשונה באתר “כלבו – חיפה והצפון”, הצדדים נפרדו לאחר שכץ הודיע כי הוא מסרב לשלם לדני שטיין, בנו של דובי שעובד לצדו של אביו. על הספסל במשחק הניצחון על בית”ר ירושלים (0:2) ישב הפיזיותרפיסט יונתן דנינו.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר