ירדן שועה. המטרה: לצמצם את ההפסד הכספי (צילום: צלמוס)
ירדן שועה. המטרה: לצמצם את ההפסד הכספי (צילום: צלמוס)

“כבר לא יכולים לראות את שועה”

בעקבות התקרית האחרונה עם המאמן מרקו בלבול איבד החלוץ ירדן שועה את האמפתיה שלה הוא זכה עד כה מרוב שחקני מכבי חיפה: “הוא הפך לגורם מפריע בחדר ההלבשה”

פורסם בתאריך: 12.12.19 08:28

חלוץ מכבי חיפה ירדן שועה – שהתעמת בתחילת השבוע שוב עם המאמן מרקו בלבול, לא נכלל בסגל למשחק מול הפועל באר שבע ודרש בשנית לעזוב את המועדון – איבד את האמפתיה שלה הוא זכה מרוב שחקני הקבוצה, שעד כה ניסו לתמוך בו ולהרגיע אותו בעימות המתמשך עם בלבול.

שחקן במכבי אמר השבוע ל”כלבו – חיפה והצפון”: "חלק גדול משחקני הקבוצה כבר לא יכול לראות את שועה. הוא הפך לגורם מפריע בחדר ההלבשה”.

במכבי טוענים כי למרות דבריו של בלבול אחרי הניצחון בבאר שבע (0:2) על כך שהוא לא מעוניין לוותר על שועה, נראה שהחלוץ הצעיר נמצא בדרך החוצה מהמועדון, וכי השאלה שמעסיקה את הנשיא יעקב שחר היא כיצד למנוע, או לכל הפחות לצמצם, את ההפסד הכספי על ההשקעה האדירה בו. כזכור, שחר רכש את שועה מבני יהודה ב־1.4 מיליון יורו תמורת 60 אחוז בלבד מכרטיס השחקן שלו.

 

 

“אנחנו בעונה נהדרת, חדר ההלבשה הוא בריא, וכולנו מעריכים את מה שבלבול עושה”, הוסיף אותו השחקן, “אבל במקום לדבר על הניצחון הגדול שעשינו בטרנר מול יריבה מהצמרת, כולם עסוקים רק בשועה ומדברים רק על זה. די, מספיק, המועדון חייב לשים לזה סוף”.

גורמים בקבוצה טוענים כי מאחורי הצהרתו של שועה כי הוא רוצה לעזוב את מכבי עומדת הצעה ממועדון גדול, וההערכה היא שמדובר בבית”ר ירושלים. בכל מקרה, מכיוון שערכו של שועה ירד משמעותית, במכבי ינסו להשאילו עד לתום העונה מתוך כוונה שהוא יציג יכולת טובה עד לסיום העונה, ואז ניתן יהיה למכור אותו ולנסות להחזיר את ההשקעה בו.

בעניין אחר, במכבי בודקים את האפשרות לצרף שוער משנה בחלון ההעברות הקרוב בעקבות הפציעה המתמשכת של גיא חיימוב. הצוות המקצועי לא מוכן להסתפק בגיל אופק ומעוניין לצרף לסגל שוער נוסף.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. אניהו ירוק

    לפי עיתונים אחרים שועה לא יימכר ולא יושאל ולכן או שיתיישר במהרה, או שלמרות הנזק הכספי, יתחנך העונה ביציע.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר