מתחם קרית חיים. הפועל תעזוב אחרי עשרות שנים
מתחם קרית חיים. הפועל תעזוב אחרי עשרות שנים

קופל קרוב לחתימה על חוזה שכירות בקרית חיים

למרות שההסתדרות הציבה להפועל חיפה דד ליין עד 31 בינואר 2020 לחתום על חוזה שכירות חדש, היא מנהלת משא ומתן מתקדם להשכרת המתחם למיקי קופל

פורסם בתאריך: 15.12.19 07:11

מיקי קופל קרוב לחתימה על חוזה שכירות לטווח ארוך במתחם קרית חיים. משמעות הדבר היא שהפועל חיפה צפויה לעזוב את המתחם אחרי עשרות שנים של אימונים ומשחקים במקום.

כזכור, ההסתדרות במרחב חיפה, שהיא בעלת החזקה במתחם, הודיעה להפועל כי המועד האחרון לחתימה על הסכם השכירות החדש הוא 31 בינואר 2020, ואם הבעלים יואב כץ לא יחתום עד אז על ההסכם, רואה עצמה ההסתדרות רשאית לחתום על חוזה עם כל גורם אחר. כפי שפורסם ב”כלבו – חיפה והצפון”, ההסתדרות דורשת מהפועל דמי שכירות חודשיים בסך של 15,000 שקל, והיא מסרבת לאפשר למועדון להמשיך ולהשתמש במתחם תמורת תשלום של הוצאות הארנונה, המים והחשמל. יצוין כי החוזה בין הצדדים יפוג בתחילת יולי 2020.

 

 

בימים אלה מנהל קופל משא ומתן מתקדם עם ההסתדרות, ולדבריו של גורם המקורב אליו “הצדדים קרובים מאוד לחתימה”. קופל התחייב לשפץ את המתחם בעלות של מיליון וחצי שקל, להפוך אותו למתקן ראוי לאימונים ולמשחקים, ולהתקין בו עמודי תאורה.

בעניין אחר, ההסתדרות פנתה להפועל בבקשה לקבל הסברים על הפרסום ב”כלבו – חיפה והצפון” ולפיו מקיים המועדון פעילות שוטפת במתחם קרית חיים למרות שרישיון העסק למקום פג כבר ב־1 באוגוסט.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר