ירדן שועה. ידרים לבאר שבע? (צילום: צלמוס)
ירדן שועה. ידרים לבאר שבע? (צילום: צלמוס)

אבוקסיס רוצה את שועה בבאר שבע

כעת, לאחר שיוסי אבוקסיס מונה למאמן הפועל באר שבע, עשויה אלונה ברקת לפנות ליעקב שחר בבקשה לשאול או לרכוש את ירדן שועה ממכבי חיפה. השניים כבר שיתפו פעולה בבני יהודה

פורסם בתאריך: 9.1.20 07:54

מינויו של יוסי אבוקסיס למאמן הפועל באר שבע במקומו של ברק בכר שהתפטר השבוע עשוי להוביל לכך שהבעלים של באר שבע אלונה ברקת תפנה לנשיא מכבי חיפה יעקב שחר בבקשה לשאול או לרכוש את החלוץ ירדן שועה.

אבוקסיס ושועה שיתפו פעולה בצורה מצוינת בבני יהודה, ויכולתו של החלוץ תחת הדרכתו של המאמן הביאה את שחר לרכוש 60 אחוז מכרטיס השחקן שלו תמורת 1.4 מיליון יורו. בשיחותיו עם ברקת קיבל אבוקסיס הבטחה לחזק את באר שבע, ושועה היה אחד מהשמות שהונחו על שולחנה של ברקת.

במשחק מול מכבי תל אביב ביום שני (4:3) נכנס שועה למשחק רק בדקה ה־89, ובירידה לחדר ההלבשה הוא בעט בזעם בעמודים שמגנים על עמדת ה־VAR.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. עומרי

    הלוואי ששועה יגיע לבאר שבע , חלאס עם המאמן הזה מנסה להשבית אותו, עם אבוקסיס זה אחרת לגמרי מכיר את הילד ויודע לעבוד איתו ובכלל יודע לעבוד עם שחקנים. שועה יעשה צעד נבון אם יעזוב את חיפה , אין לו מה לחפש שם ובטח לא כשיש כזו עוינות כלפיו מהמאמן , הילד בא לשחק לא לשבת , אז יופי קיבל את העונש שלו על התנהגות כזו או אחרת אבל עד מתי? עד לאן למתוח את החבל? טוב יעשה שיעבור קבוצה זה הכי נכון אין לו טעם להשאר שם . מאמין שיצליח אצל אבוקסיס הם סיר ומכסה. בהצלחה שועה ואם אתה תהיה אצל אבוקסיס תן את הנשמה כמו שנתת בבני יהודה.

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איזה כתבים בשקל, כותבים על זה ששועה יתכן ויעבור לבאר שבע ( הלוואי ואמן מבחינתי) ולסיום חייבים לכתוב גם משהו רע ששועה בעט בסיום המשחק נגד תל אביב, שקר וכזב לא היה ולא נברא שקרנים רמאים מנסים בכל דרך להכפיש אותו. עכשיו אתם מבינים למה הוא צריך לעזוב? כי באף מקום בארץ אין כתבים כאלה רעים באף מקום רק בחיפה

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר