איצטדיון קרית חיים. להסתדרות נמאס מההזנחה (צילום: קובי פאר)
איצטדיון קרית חיים. להסתדרות נמאס מההזנחה (צילום: קובי פאר)

ההסתדרות תחייב את השוכר הבא לקבל רישיון עסק

בעקבות הפרסום ב“כלבו - חיפה והקריות” על פקיעת תוקפו של רישיון העסק למתחם קרית חיים, תדרוש ההסתדרות מהשוכר הבא לתקן את כל הליקויים בו ולדאוג לרישיון עסק

פורסם בתאריך: 2.2.20 10:44

דרישתה של ההסתדרות במרחב חיפה לתשלום דמי שימוש במתחם קרית חיים אינה הבעיה העיקרית של הבעלים של הפועל חיפה יואב כץ במשא ומתן עם ההסתדרות.

הפרסום הבלעדי ב“כלבו – חיפה והקריות” על כך שתוקפו של רישיון העסק למתחם פג כבר בחודש אוגוסט 2019 ושלמרות זאת ממשיכה הפועל לקיים בו פעילות לקבוצות מחלקת הנוער שלה, הוביל לכך שבהסכם הבא – ללא קשר לזהותו של השוכר – יוכנס סעיף שלפיו השוכר יהיה מחויב להשקיע במתחם סכומים משמעותיים כדי לתקן את כל הליקויים בו ולדאוג לקבלת רישיון עסק במשך כל תקופת ההתקשרות.

 

 

בחודשים האחרונים נכשלת הפועל בניסיונותיה להשיג רישיון עסק למתחם, ובשל כך נודדות קבוצות מחלקת הנוער שלה במגרשים שונים באזור כדי לקיים את משחקיהן הביתיים. יתרה מכך, הסיבוב הראשון בכל הליגות הצעירות הסתיים, וכעת הקבוצות כבר לא יכולות להחליף ביתיות עם יריבותיהן. כמו כן, בשל אי קיומו של רישיון עסק, מבחינה חוקית אסור להתאמן במתחם, ובמקרה של פציעות תידרש הפועל לשאת באחריות עליהן.

יצוין כי אנשי העסקים מיקי קופל וצחי נקש, שמעוניינים לשכור את המתחם, העבירו להסתדרות תוכניות שיפוץ בהשקעה של כמיליון שקל, וגם הסכימו לשלם את דמי השימוש בסך של 15,000 שקל בחודש.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר