וירוס הקורונה (צילום: AP)
וירוס הקורונה (צילום: AP)

משחק הגביע הערב בין מכבי לבאר שבע – ללא קהל

בשל ההחמרה בהתפשטות נגיף הקורונה הנחה המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו כי משחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע יתקיים הערב ללא קהל

פורסם בתאריך: 9.3.20 09:37

ההתאחדות לכדורגל הודיעה לפני שעה קלה (שני) כי בהמשך להחמרה בהתפשטות נגיף הקורונה הנחה המשנה למנכ"ל משרד הבריאות פרופ' איתמר גרוטו כי משחק רבע גמר גביע המדינה בין מכבי חיפה להפועל באר שבע יתקיים הערב (20:15) ללא קהל באיצטדיון העירוני בחיפה.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "אנו נמצאים בקשר רציף עם משרד הבריאות לגבי מגבלות הקהל בשאר משחקי הליגה והגביע ונעדכן את הקבוצות ואת האוהדים בהתאם".

כזכור, המשחק אמור היה להיערך ביום רביעי שעבר, אך נדחה שעות אחדות לפני שריקת הפתיחה בגלל בהלת הקורונה. בהמשך הוחלט לאשר את קיומו היום תוך הגבלת מספר הצופים ל-20,000, אך הבוקר כאמור שונו ההנחיות.

 

 

בהודעה שנמסרה ממכבי נכתב: "המועדון מקבל בהבנה את ההנחיות החדשות. אנו רוצים להודות למינהלת הליגות, להתאחדות לכדורגל ולמשרד הבריאות על הסיוע ועל הנכונות לעזור בשבוע האחרון. אנו יודעים כי מדובר ברגע לא פשוט עבור קהל אוהדינו בפרט וקהל האוהדים בכלל. אין לנו ספק שתהיו איתנו הערב בכל רגע ודקה, אך בריאות כולנו היא מעל לכל".

בהודעה נמסר לרוכשי הכרטיסים כי "אין צורך לפנות אלינו לביטול, אנו דואגים לכך".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר