זיו שרר. כבש את בלגיה (צילום: מיכל האס)
זיו שרר. כבש את בלגיה (צילום: מיכל האס)

שש מדליות לג’ודאי מכבי בתחרות בינלאומית בליאז'

גל יעקובי, זיו שרר ואליה הריס עמדו בראש הפודיום, עידו ויזל ותומר שריה זכו במדליות כסף, ואלמוג מרמלשטיין השלים את מצבת הזכיות עם מדליית ארד

פורסם בתאריך: 1.6.17 10:22

שישה ג’ודאים ממכבי חיפה זכו במדליות בתחרות בינלאומית שהתקיימה בליאז’, בלגיה. ההישג הבולט ביותר היה של גל יעקובי, שטרם מלאו לו 15, שזכה במדליית זהב בקטגוריית טרום קדטים עד משקל של 50 ק”ג והוכיח מדוע הוא נחשב לאחת התקוות הגדולות של איגוד הג’ודו ושל הוועד האולימפי הישראלי.

זיו שרר בן ה־12 שהתחרה בקטגוריית הילדים עד משקל של 42 ק”ג, ואליה הריס בת ה־12 שהתחרתה בקטגוריית הילדות עד משקל של 63 ק”ג עמדו גם הם בראש הפודיום עם מדליות זהב.

עידו ויזל, שהתחרה בקטגוריית טרום קדטים עד משקל של 55 ק”ג, זכה במדליית הכסף, כמו תומר שריה שהתחרה באותה קטגוריית גיל במשקל של עד 66 ק”ג. את מצבת המדליות של מכבי השלים אלמוג מרמלשטיין שזכה במדלית הארד בקטגוריית הקדטים עד משקל של 46 ק”ג.

המאמנת הראשית של מחלקת הג’ודו של מכבי מיכל האס, שעמדה בראש המשלחת מטעם מכבי, סיכמה את התחרות ואמרה: “אני שמחה על ההישגים. הג’ודאים הגיעו לתחרות כשהם מוכנים פיזית ומנטלית לאחר שהתאמנו קשה מאוד, והתוצאות בהתאם. הם היו מרוכזים וחדורי מטרה לנצח ולזכות במדליות, ועמדו במשימה. אני גאה בהם”.

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר