עופרי ארד ואסף בן דב. השאלה לצורך צבירת דקות משחק (צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)
עופרי ארד ואסף בן דב. השאלה לצורך צבירת דקות משחק (צילום: האתר הרשמי של מכבי חיפה)

בעקבות אריק בנדו: עופרי ארד סיכם בהפועל רמת גן

לאחר שקיבל הכוונה מגורמים במכבי חיפה ישחק בלם קבוצת הנוער בקבוצתו החדשה של המאמן. לשחקן הוצע להיות בלם רביעי במכבי, אך הוא בחר לצבור ניסיון בליגה הלאומית

פורסם בתאריך: 29.6.17 08:25

בלם קבוצת הנוער של מכבי חיפה עופרי ארד סיכם עקרונית בהפועל רמת גן מהליגה הלאומית. ארד, שנחשב לאחד מהבלמים הכישרוניים ביותר בליגה לנוער וחתם לפני כחודשיים על חוזה לשלוש שנים במכבי, קיבל הצעות מקבוצות רבות בליגה הלאומית וגם מכמה קבוצות בליגת העל, אבל לאחר שהתייעץ עם סוכנו עו”ד שחר גרינברג וקיבל הכוונה מגורמים במכבי הוא בחר באורדונים וצפוי להיות מושאל לעונה אחת לקבוצה שמתיימרת להיות בצמרת ליגת המשנה.

הסיבה העיקרית לבחירה של ארד בהפועל רמת גן היא מאמנה אריק בנדו, לשעבר מאמן קבוצת הנוער והקבוצה הבוגרת של מכבי. בסביבתו של ארד מספרים שהשחקן הצעיר מעריך מאוד את בנדו ויודע שאחת ממטרותיו היא טיפוח של כישרונות צעירים, מה גם שבנדו עשה קריירה שלמה של בלם. בנדו כבר שוחח עם ארד והבהיר לו שהוא יעשה הכל כדי לסייע בקידומו.
גורמים במכבי טוענים כי לארד ניתנה האפשרות לשמש כבלם רביעי בקבוצה הבוגרת, אך הוא העדיף לשחק ולצבור ניסיון בקבוצה מהליגה הלאומית מאשר לבלות את רוב העונה על הספסל.

שחקנים נוספים מקבוצת הנוער של מכבי מיועדים להשאלה לקבוצות אחרות, בעוד שבסגל הקבוצה הבוגרת צפויים להישאר איתן וולבלום, מוחמד עוואד ועמית זנטי שכבר צברו בה דקות משחק בעונה החולפת.

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר