יואב כץ. יבצע בירור (צילום: צלמוס)
יואב כץ. יבצע בירור (צילום: צלמוס)

המאמן הורחק לשישה משחקים, הפועל לא התגוננה

מאמן קבוצת נערים ג’ של הפועל חיפה ניר סיטבון הורחק על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות דוח שופט חמור. הפועל לא השתתפה בדיון ואף לא הגישה כתב הגנה

פורסם בתאריך: 4.1.18 10:42

מאמן קבוצת נערים ג’ של הפועל חיפה ניר סיטבון הורחק משישה משחקים על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, וזאת לאחר דוח חריף שבו תוארה התנהגותו במשחקה של קבוצתו נגד מכבי תל אביב.

בדוח של השופט עדן סגל שהגיע לידי "כלבו – חיפה והצפון" נכתב: "המאמן התנהג בצורה מחפירה ומביישת במשחק, אשר העיבה על האווירה הטובה שהיתה במגרש עד מופע האימים שלו. במהלך המחצית הראשונה צעק המאמן כמה פעמים על החלטות השיפוט והבלגתי לו על כך. לאחר הרחקתו הוא צעק לשחקניו 'תתעלמו ממנו הוא בא לדפוק אותנו'".

בדוח ציין השופט סגל גם את מעשיו של סיטבון לאחר המשחק: "שרקתי לסיום המשחק, ומאותו הרגע הוא הלך אחרי צמוד בצורה שאיימה עלי, ולא היתה אבטחה שליוותה אותי. הוא אמר 'אתה תשלם על זה, אתה תשלם טוב טוב. בוא, תהיה גבר. מה אתה מפחד? בוא לדיון שיהיה ונראה אם אתה גבר'. התעלמתי ממנו והוא המשיך אחרי עד לחדר ההלבשה ולא הפסיק. אמרתי לו שהוא מטריד אותי ושאני מבקש שהוא יעזוב, והוא ענה לי 'אה, אני מטריד אותך? בעיה שלך'. סיימתי להתארגן וכמובן שהוא חיכה לי מחוץ לחדר ההלבשה והלך אחרי עד לאוטו".

 

 

לטענת גורמים בהתאחדות לכדורגל, סיטבון לא הגיע לדיון וכך גם אף נציג של המועדון. יתרה מכך, הפועל לא הגישה כתב הגנה – דבר שסלל את הדרך לקבלת הגרסה של השופט ולהטלת עונש כבד על המאמן.

בכוונתו של הבעלים יואב כץ לבצע בירור בשאלה מדוע לא הוגש כתב הגנה ולא נשלח נציג לדיון, וסיטבון צפוי לקבל נזיפה חמורה.

בהפועל סירבו להגיב על הדברים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר