ברק פלג. הפעם לא ג’ף רוזן הוא האחראי על הפרת השקט (צילום: צלמוס)
ברק פלג. הפעם לא ג’ף רוזן הוא האחראי על הפרת השקט (צילום: צלמוס)

הגזרה בין מחלקת הנוער של מכבי לקבוצה הבוגרת שוב מתחממת

מחלקת הנוער של מכבי חיפה ביקשה להשאיר בקבוצת הנוער את הרכז עמית אלון, אך המאמן ברק פלג שזימן אותו לקבוצה הבוגרת סירב

פורסם בתאריך: 11.8.18 20:53

השקט בין מחלקת הנוער של מכבי חיפה לקבוצה הבוגרת הופר שוב אחרי תקופה ארוכה של רגיעה. במחלקה הצעירה ביקשו להשאיר בקבוצת הנוער את הרכז עמית אלון, שנמנה עם סגל נבחרת הנוער של ישראל, אך המאמן ברק פלג, שזימן את אלון לקבוצה הבוגרת, סירב. המנהל המקצועי של המחלקה גילי שוורצמן ניסה לשכנע את פלג בנחיצותו של אלון לקבוצה, אבל המאמן עמד על דעתו.

שחקן נוסף של קבוצת הנוער של מכבי – רועי גמבש – מבוקש על ידי מאמנה של הפועל חיפה עופר רחימי. במכבי לא הביעו התנגדות לבקשתו של רחימי, אך גמבש מעדיף בשלב זה להשתייך לסגל הרחב של מכבי ולא לחצות את הכביש אל היריבה העירונית.

 

 

שתי הקבוצות החיפאיות אמורות לפתוח באימונים לקראת סוף חודש אוגוסט, אבל השבוע הודיעה מינהלת הליגה הלאומית על השבתת הליגה בשל ההתנגדות של איגוד הכדורסל להבטיח עלייה של שתי קבוצות לליגת העל וירידה של שתי קבוצות לליגה הארצית במקום עולה אחת ויורדת אחת.

ראשי מכבי ממשיכים במשא ומתן עם בעלי החברה המאמצת האנטר, שמבקשים לקצץ באופן משמעותי את תמיכתם בקבוצה. גורמים במכבי מספרים שהפערים בין הצדדים הצטמצמו אך הם עדיין גדולים. במקביל ממשיכה הקבוצה בחיפושיה אחר ספונסר חלופי.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר