מתחם קרית חיים. הברדק נמשך (צילום: קובי פאר)
מתחם קרית חיים. הברדק נמשך (צילום: קובי פאר)

בהפועל מעריכים: לא יתקיימו העונה משחקים בקרית חיים

בתום ביקורת שערכו פקחי משרד הכלכלה במתחם הוארכה פסילתו של המגרש בקרית חיים בשל בעיות בטיחות קשות, ובמרכזן מצבה הרעוע של החומה המקיפה את האיצטדיון שעלולה לקרוס

פורסם בתאריך: 13.12.18 10:29

הבלגן במחלקת הנוער של הפועל חיפה נמשך. כמעט שליש עונה חלף, ולקבוצות המחלקה אין מגרש שבו הן יכולות לארח את משחקי הבית שלהן, וזאת משום שהמגרש הישן בקרית חיים אינו מאושר על ידי משרד הכלכלה לקיום משחקים.

חלק מהמשחקים של קבוצות המחלקה נערכים בקריית הספורט החדשה בקרית חיים, אבל המגרשים שם אינם מספיקים לקיומם של כל המשחקים, ובמחלקה שוברים את הראש מדי שבוע כדי למצוא פתרונות. וכך, חלק מהקבוצות מחליפות ביתיות או מאתרות מגרשים פנויים באזור, אך הסיבוב הראשון בליגות השונות יסתיים בקרוב ובסיבוב השני כבר לא ניתן יהיה להחליף ביתיות.

 

 

בתום ביקורת שערכו בתחילת השבוע פקחי משרד הכלכלה במתחם הישן הוארכה פסילתו של המגרש בשל בעיות בטיחות קשות, ובמרכזן מצבה הרעוע של החומה המקיפה את האיצטדיון שעלולה לקרוס. הבעלים יואב כץ מסרב להשקיע במתחם, ולאחר עזיבתם של אנשי העסקים בראשותו של נסים ביליה, ההערכות בהפועל הן שלא ניתן יהיה לקיים במתחם משחקים עד לתום העונה.

בעניין אחר, הפרסום כאן על התביעה שמתכננים הורים לשחקנים במחלקה נגד המועדון, שמסרב להחזיר להם את הכספים שהם שילמו על ציוד של חברת ג’ומה אך לא קיבלו אותו, הוביל להצטרפותם של הורים נוספים רבים לתביעה, שעליה שוקד עורך דין מטעמם.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר