יניב כהן (צילום: דורון גולן)
יניב כהן (צילום: דורון גולן)

אחרי 13 שנה: יניב כהן עוזב את מכבי

בעוד כחודש יעזוב יניב כהן את מכבי חיפה אחרי 13 שנים כמנהל מחלקת הנוער. ממכבי נמסר כי העזיבה היא "בהחלטה משותפת שלו ושל המועדון". כהן: "אני בטוח שעוד שנים רבות יקצרו את פירות עבודתנו במועדון היקר לי"

פורסם בתאריך: 30.4.20 15:32

מנהל מחלקת הנוער של מכבי חיפה יניב כהן יסיים בעוד כחודש את תפקידו ויעזוב את המועדון. ממכבי נמסר כי העזיבה היא "בהחלטה משותפת שלו ושל המועדון".

כהן גדל במחלקת הנוער של מכבי מגיל 14 והתאמן תחת אשר עלמני ז"ל וג'וני הרדי ז"ל. הוא עלה לקבוצה הבוגרת בעונת 1989-1988 ורשם 68 הופעות במדיה. בשנת 2007, לאחר ששימש מנכ"ל הפועל נצרת עילית, מונה כהן למנהל מחלקת הנוער של מכבי, ובתקופתו הוקמה הפנימייה בכפר גלים ומחלקת הנוער בנהלל.

 

 

כהן אמר לאתר הרשמי של המועדון: "אחרי 13 שנים מאתגרות ומלאות בחוויות, בהצלחות אדירות, באליפויות, בגביעים ובעיקר בסיפוק לראות עשרות שחקנים משתלבים בקבוצת הבוגרים ומביאים אותה להישגים גדולים, אני מסיים תקופה מדהימה בגאווה גדולה. אני בטוח שעוד שנים רבות יקצרו את פירות עבודתנו במועדון היקר לי. אני מודה לכל המאמנים, השחקנים ואנשי הצוות שאיתם עבדתי במהלך השנים הרבות ואשר קצרה היריעה מלהכיל. תודה גדולה למנכ"לים איתמר צ'יזיק ואסף בן דב שליוו אותי במשך כל השנים בחום ובחיבוק, ותודה ענקית ליעקב שחר ולעוזי מור היקרים שתמכו ונתנו הכל שאצליח. עכשיו פני לאתגרים חדשים".

שחר: "במהלך שנות פעילותו של כהן הגיעה המחלקה להישגים רבים, קבוצות רבות זכו באליפויות ובגביעים והחשוב מכל – שחקנים השתלבו בקבוצה הבוגרת והביאו אותה להישגים. שנותיו של כהן במועדון החלו עוד בצעירותו כחניך במחלקת הנוער וכשחקן בבוגרים. זה שנים רבות שהוא חלק ממכבי חיפה, ואני מודה לו על כך ומאחל לו הצלחה בכל אשר יפנה".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רמי

    אחד השחקנים המפוספסים בתולדות מכבי חיפה. היה גורם משמעותי בדאבל של 1991 דווקא בהיותו שחקן מחליף, ששלמה שרף כל הזמן מעלה מהספסל. עזר מאוד לקבוצה באותה עונה. שחקן מהיר ועם דריבל מצוין והרבה ריצה לשטחים מתים. הלוואי שיצליח

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר