ניר שובר (צילום: ראובן כהן)
ניר שובר (צילום: ראובן כהן)

שובר מבקש בהצעה לסדר להקים לונה פארק ענק בחיפה

בהצעה לסדר השלישית שלו, מאז נכנס למועצת העיר, מבקש שובר לפרסם "קול קורא" ליזמים להקמת לונה פארק, כדוגמת הסופרלנד, שיהווה מוקד משיכה למשפחות ולצעירים מהעיר ומחוצה לה. שובר בתגובה: "בחלומי, אני מדמיין את ההורים, הילדים, בני הנוער והתיירים נהנים על גלגל ענק שצופה אל חופי והרי הכרמל או על רכבת הרים שמטפסת בקו ההרים"

פורסם בתאריך: 14.9.21 14:00

חבר מועצת העיר ניר שובר (חיים בחיפה) הגיש את ההצעה לסדר השלישית שלו, שבה הוא מבקש להקים במבואות הדרומיים של חיפה לונה פארק גדול, שיהווה מרכז בילוי ונופש אטרקטיבי למשפחות עם ילדים ובני נוער.

כותב שובר: "אני מבקש להביא הצעה לסדר לפרסום 'קול קורא' ליזמים בנושא הקמה והפעלת מתחם פנאי ונופש במבואותיה הדרומיים של חיפה, שיכלול פארק שעשועים – "לונה פארק". הפארק יהווה אטרקציה חשובה לחיפה, לתושביה, וכן להבאת אלפי מבקרים מכל רחבי המדינה ומחו"ל לבילוי בעירנו. אטרקציה מסוג זה, כדוגמת לונה פארק תל אביב ו"סופרלנד", אינה קיימת כלל מחוץ לגבולות גוש דן, והיא חשובה ובעלת פוטנציאל רב להבאת עשרות אלפי מבקרים ותיירים לעיר מדי שבוע".

מוסיף שובר: "המהלך האמור יתרום במישרין, למיצובה של העיר, בתחום הבילוי, הפנאי והנופש, וכן, יתרום בעקיפין לפיתוח ולשגשוג עסקי התיירות, המזון והבילוי ברחבי העיר, וכמובן, ייצר מקורות פרנסה רבים ונוספים לתושבי העיר והסביבה. אדגיש, כי במהלך השנים האחרונות, הגיע הנושא לפתחי, אינספור פעמים, במסגרת פניות אליי של תושבי העיר, שמחפשים אחר אטרקציות לילדיהם, דבר שמחזק את רצוני להקים את המתחם האמור כדי לתת מענה לביקוש הרב.

 

 

"לאור האמור לעיל, אני קורא מכאן, לחברי המועצה לאמץ בחום הצעה זו ולתמוך בה, הכל כפי שיפורט להלן: הקמת צוות מקצועי באגף הנכסים ואיתור שטחים בעלי פוטנציאל להקמת הפארק; ניסוח והכנת 'קול קורא' על ידי המחלקה המשפטית ופרסמו בתקשורת המקומית והארצית בהתאם לתקנות".

שובר מסר בתגובה: "מעבר לכך שהנושא הוא בראש מעייני, אני סמוך ובטוח כי הנושא לא פחות חשוב לתושבי העיר, הילדים ובני הנוער החיפאים, שהם ורק הם, דור העתיד שלנו. אני חושב שתושבי העיר אינם צריכים לצאת מחיפה כדי ליהנות מבילוי משפחתי חווייתי, שכן בחלומי, אני מדמיין את ההורים, הילדים, בני הנוער והתיירים נהנים על גלגל ענק שצופה אל חופי והרי הכרמל או על רכבת הרים שמטפסת בקו ההרים. בשנים האחרונות, קיבלתי אינספור פניות מהורים צעירים, שאין להם ולילדיהם שום אטרקציה חדשה בעשורים האחרונים בעיר. אני, בתור הורה צעיר, אב לשני ילדים קטנים, מרגיש זאת, וצמא בדיוק כמותם לאטרקציה חדשה, שמגיעה למטרופולין שלנו. לכן החלטתי להרים את הכפפה, להגיש הצעה לסדר למועצת העיר ולהוציא לפועל את היזמות הנ"ל שתתרום רבות לעירנו. אני מקווה שחברי למועצת העיר יהיו שותפים ליוזמה מבורכת זו ויצביעו בעדה".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

17 תגובות
  1. חיפאית

    זה רעיון ממש טוב! הגיע הזמן לטפח את העיר! מקווה שהרעיון הזה יתקבל ויצא לפועל בשנים הקרובות…

  2. רון לביא

    אולי ספארי, ללכת בין חזירים חמודים? מי שיראה פחות מ 10 יקבל כרטיס חינם לפעם הבאה.כדברי ראשת העיר התל אביבים והיא חושבים שהם חמודים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ההבדל בין חיפה לתל אביב הוא בסוג האוכלוסיה שיגיע ,יגיעו בעיקר "צעירים" מהכפרים בסביבה
    יריבו קצת מכות ופה תיגמר התיירות

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תן לחיות בשקט מה אתה רוצה את כל המגזר מהצפון יגיע

  5. גולש

    מה עם סקי/גלישת דשא? אפשר לרבד מההר למטה שבילים בדשא לגלישה (אמיתי/מלאכותי) כמו שקיים בעולם. אולי אפשר לחבר את זה לרכבלית ואז לייצר לה עוד שימושים בחופשות הסמסטר המתות. וגם לייצר אטרקציה מקורית וכייפית.
    חפשו סרטונים ביוטיוב של GRASS SKIING

  6. נירו הרומני

    רעיון מעולה..רגע אבל לפני זה כתבתי שפה זה לא לונדון..מה זה הפיצול הזה שיש לי?
    אולי החיסון????

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    נראה כמו מחזור רעיון של יונה יהב, שדיבר על הקמת גלגל ענק ענקי.

  8. ביבי

    כל עוד קליש בצמרת העיר מתה ועל זה נאמר תל אביב רוקדת ירושלים לומדת וחיפה יושנת

  9. אור

    חיפה זו עיר שינה. למרות הפוטנציאל כבר מיליון שנה לא מצליחים לממש אותו. כל הניסיונות לטפח את העיר התחתית לדוגמא והתוצאה מיליון עסקים סגורים. מדכא להסתובב בחיפה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר