עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)
עו"ד פאחר ביאדסי (צילום: דוברות העירייה)

אושר מינויו של עו"ד ביאדסי למנכ"ל עיריית חיפה

מינויו של עו"ד פאחר ביאדסי - המועמד של עינת קליש רותם לתפקיד מנכ"ל עיריית חיפה - אושר פה אחד בוועדת מכרזים למינוי בכירים של העירייה, על אף עברו שכולל השעיות מלשכת עורכי הדין, פעם אחת בשל התנהגות שאינה הולמת את המקצוע ופעם שנייה בשל פשיטת רגל

פורסם בתאריך: 18.8.22 09:51

ועדת מכרזים למינוי בכירים של עיריית חיפה אישרה היום (חמישי) פה אחד את מינויו של עו"ד פאחר ביאדסי למנכ"ל עיריית חיפה. המינוי אושר לאחר שבמשך חודשיים התקשו העירייה והעומדת בראשה עינת קליש רותם להעביר את המינוי.

כזכור, בתחילת חודש יוני הודיעה קליש רותם כי המועמד שלה לתפקיד מנכ"ל העירייה הוא ביאדסי, שמשמש כדובר העירייה בשפה הערבית ואשר היה מתומכיה הבולטים במהלך קמפיין הבחירות שלה בשנת 2018. זמן קצר לאחר ההודעה קיבלה היועצת המשפטית לעירייה עו"ד ימית קליין מידע על כך שביאדסי הורשע בהתנהגות שאינה הולמת את מקצוע עריכת הדין והושעה לשנה מלשכת עורכי הדין, ולאחר מכן הושעה שוב, הפעם בשל פשיטת רגל, כפי שעלה מתחקיר "כלבו – חיפה והקריות".  כמה ימים אחר כך שלחה עמותת עורכי דין למינהל תקין מכתב לקליש רותם, ובו ביקשה ממנה לבחון מחדש את המינוי.

 

 

הישיבה של ועדת המכרזים למשרות בכירות, שהיתה אמורה להתכנס ולדון במועמדותו של ביאדסי, נדחתה פעמיים לאחר שנציג משרד הפנים סירב להשתתף בדיון עד לקבלת חוות דעת ממשרד הפנים, וזאת לנוכח הפרטים שהתגלו על אודות ביאדסי.

לפני חודש ביקשה מנהלת אגף בכיר בקרת הון אנושי ברשויות המקומיות במשרד הפנים גלית וידרמן מעיריית חיפה השלמות והבהרות בנוגע למועמדותו של ביאדסי לתפקיד המנכ"ל. ל"כלבו – חיפה והקריות" נודע כי בתשובתה עמדה העירייה על דעתה כי ביאדסי עומד בתנאי הסף למכרז, כפי שנכתב גם בחוות הדעת של קליין מ-1 ביוני ובחוות הדעת המשלימה שלה בדבר עברו המשמעתי של ביאדסי מ-14 ביוני. קליש רותם החלה בסדרת התכתבויות עם מנכ"ל משרד הפנים יאיר הירש, שבה התרעמה על העיכוב לטענתה שיוצר המשרד ואף האשימה כי שיקולים פוליטיים מסכלים את המינוי.

על אף כל אלה, היום כאמור אישרה ועדת מכרזים למינוי בכירים של העירייה את מינויו של ביאדסי למנכ"ל.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. עליזה

    מזל טוב פאכר בחירה טובה אדם בעל יכולות של ארגון תקשורת וניהול אדם כשרוני מעשי ואחראי.

  2. פארוק

    שטויות.
    במקרה הכי גרוע הוא יכהן כשנה וחודשיים.
    בעירייה שלא עושה כלום גם ככה רוב הסיכויים שהנזק לא יגדל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר