בניין עיריית חיפה (צילום: ויקישיתוף, Yakovleva, CC-BY-SA-3.0)
בניין עיריית חיפה (צילום: ויקישיתוף, Yakovleva, CC-BY-SA-3.0)

העירייה מקימה רשימת אתרים להעברת מידע "על פי שיקול דעתה הבלעדי"

מקול קורא שפרסמה עיריית חיפה באתר המכרזים שלה עולה כי היא מבקשת להקים רשימה של אתרי אינטרנט חיפאיים ואזוריים למטרת העברת מידע לתושבים "בהתאם לצרכיה ועל פי שיקול דעתה הבלעדי". בקול הקורא נכתב כי "אתרים שהעירייה אינה מרוצה מעבודתם, היא תהיה רשאית לגרוע אותם מהרשימה"

פורסם בתאריך: 9.1.23 15:33

פחות מעשרה חודשים לבחירות המוניציפליות, ועיריית חיפה מבקשת להקים רשימה של אתרי אינטרנט חיפאיים ואזוריים למטרת העברת מידע לתושבים "בהתאם לצרכיה ועל פי שיקול דעתה הבלעדי" – כך עולה מקול קורא שפרסמה אתמול (ראשון) העירייה באתר המכרזים שלה ואשר כותרתו היא "קול קורא למתן שירותי פרסום באתרי אינטרנט מגדריים מקומיים/אזוריים".

בפרק המבוא של הקול הקורא נכתב: "עיריית חיפה מבקשת להקים רשימת אתרי אינטרנט מקומיים/אזוריים אשר תשמש אותה לשם פרסום ושיווק אירועים ומתן הודעות לתושבים, והכל בהתאם לצרכיה ועל פי שיקול דעתה הבלעדי. אין בהליך פנייה זה כדי ליצור חבות כלשהי ו/או מחויבות כלשהי של העירייה כלפי גורם כלשהו ו/או לחייב את העירייה בכל דרך שהיא להתקשר עם גורם כלשהו, לרבות המציע. אין בהצטרפות לרשימה משום התחייבות של העירייה להעביר למציעים אשר ייכללו ברשימה הזמנות למתן שירותי פרסום. העירייה אינה מתחייבת לגבי מספר הפרסומים, אם יוזמנו, ולאתרים שברשימה לא תהיה כל תביעה ו/או טענה לעירייה בעניין זה. העירייה שומרת על זכותה לבטל הליך זה בכל עת ללא חובת הנמקה ו/או לדחות את ביצועו ו/או את המועדים הקבועים בו מכל סיבה שהיא ו/או לצאת להליך חדש בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי, ולמציעים לא תהיה כל טענה ו/או דרישה כלפי העירייה ביחס לאמור".

 

 

באשר לאופן בחירת המציעים נכתב כי "כל מציע אשר הצעתו עומדת בכל תנאי הסף יצורף לרשימת אתרי האינטרנט שאליהם תפנה העירייה בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ועל פי צרכיה. אתרים שהעירייה אינה מרוצה מעבודתם ו/או אתרים שאינם עומדים עוד בכל בתנאי הסף ו/או בכל הדרישות והתנאים כפי שנקבעו בהזמנה זו, תהיה העירייה רשאית לגרוע אותם מהרשימה. אתר שהעירייה תבקש לגרוע מהרשימה יוזמן להליך שימוע אשר יתקיים בפני ועדת המכרזים".

המכרז ייסגר ביום חמישי, 19 בינואר.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. שולמית, כרמל

    מסכנים המקומונים החיפאים. כבר לא נשאר מי שיפרסם אצלם.

  2. פארוק

    נראה לי שאפילו לוח המודעות של ועד הדיירים בבנין של קליש ברמות ספיר לא יעמוד בקריטריונים של העירייה.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר