לזר קפלון (צילום: בועז כהן)
לזר קפלון (צילום: בועז כהן)

דא חיפה: קפלון מכריז על פתיחת הקמפיין שלו

חבר מועצת העיר לזר קפלון, שעזב את המטרייה של ישראל ביתנו, הכריז על פתיחת מסע הבחירות של רשימתו החדשה דא חיפה. בחמישייה הראשונה ישוריינו מייסד מרפאת ד"ר ביוטי רומאן באשה, וולריה מאיר שמוכרת מהרשות לקליטת עלייה. קפלון: "יש עוד כמה מועמדים שתוך שבוע-שבועיים אציג גם אותם"

פורסם בתאריך: 26.2.23 14:26

חבר מועצת העיר לזר קפלון הכריז על פתיחת מסע הבחירות של דא חיפה – הרשימה החדשה שלו. בימים אלו מרכיב קפלון את הרשימה שבראשה הוא ירוץ בבחירות הקרובות, והוא כבר מודיע על שני מועמדים שישוריינו בחמישייה הראשונה – מייסד מרפאת ד"ר ביוטי רומאן באשה, וולריה מאיר שעבדה ברשות לקליטת עלייה ושימשה מנהלת פרויקטים בסוכנות היהודית.

בדף הפייסבוק שלו כתב קפלון: "בזמן הקרוב אציג לכם את תוכנית הבחירות שלי. ראש העיר הנוכחית יצרה בעיות רבות לתושבים בתקופת כהונתה. לאורך כל שלטונה העיר דועכת ומלוכלכת, וכמעט שום דבר חדש לא נבנה בה בחמש השנים האחרונות. העיר שלנו זקוקה לשינוי ולאנשים חדשים. חיפה היא עיר מבטיחה מאוד גם לעולים חדשים וגם להשקעה, לתיירות ולפיתוח עסקי. הבחירות המוניציפליות יתקיימו ב-31 באוקטובר, וחשוב לנו מאוד להתייחס אליהן בצורה הכי אחראית שאפשר. אני מבקש מכם ללכת להצביע כדי לא לאבד את הקולות ולמנוע את השלטון ממי שלא מקיים את הבטחותיו ומחריף את הרס העיר".

 

 

כזכור, קפלון התמודד בחירות האחרונות במסגרת סיעת חיפה ביתנו של מפלגת ישראל ביתנו, אך בהמשך הכריז על פרישתו מהמפלגה ועל ריצה ברשימה עצמאית. בשבוע שעבר הכריז ח"כ אביגדור ליברמן כי בראש הרשימה של ישראל ביתנו בחיפה תעמוד טטיאנה ג'ון.

קפלון: "יש עוד כמה מועמדים שעוד לא הצגתי, ותוך שבוע-שבועיים אציג גם אותם. אלה אנשים איכותיים שרוצים לעשות משהו טוב לחיפה ושיכולים להוביל את העיר קדימה".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דימקה

    חשבתי שלרוץ על הקול הרוסי כבר יצא מהאופנה. מה הבחור עשה ב4 שנים אחרונות? או 10 שנים אחרונות? מה קידם למען העיר?

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עצוב שאילו הם נבחרי הציבור שלנו

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר