עו"ד חגית קרני (צילום: סטודיו תומאס)
עו"ד חגית קרני (צילום: סטודיו תומאס)

המצטרפת הראשונה לכוורת של עציוני: עו"ד חגית קרני

עו"ד חגית קרני, 55, תושבת קרית חיים, נשואה ואם לשניים, שימשה במשך כשמונה שנים סגנית מנהלת חטיבת הביניים בתיכון קרית חיים. לאחר שסיימה את לימודי המשפטים היא עבדה בשירות הציבורי, ורק לפני שנה עברה למגזר הפרטי. קרני: "אני מגיעה מתוך שליחות ואהבת העיר"

פורסם בתאריך: 30.5.23 07:57

דוד עציוני שמתמודד על ראשות העיר החל בבניית הכוורת שתקיף אותו לקראת הבחירות הקרובות, והמצטרפת הראשונה לרשימתו היא עו"ד חגית קרני, בעלת משרד עורכי דין.

קרני, 55, תושבת קרית חיים, נשואה ואם לשניים, היא בעלת תואר ראשון בלשון עברית ובספרות ערבית מאוניברסיטת חיפה, תואר שני בלשון עברית מאוניברסיטת חיפה ותואר ראשון במשפטים. היא שימשה במשך כשמונה שנים סגנית מנהלת חטיבת הביניים בתיכון קרית חיים וחברת הנהלת בית הספר. היא פרשה ממערכת החינוך אחרי 20 שנה, ולאחר שסיימה את לימודי המשפטים במרכז האקדמי שערי מדע ומשפט היא החלה לעסוק בעריכת דין. בשלוש השנים האחרונות היא שימשה רשמת לענייני ירושה במחוז חיפה והצפון במשרד המשפטים, והשנה, לאחר 12 שנה בשירות הציבורי, היא עברה למגזר הפרטי ופתחה משרד עורכי דין אשר מתמחה בדיני משפחה וירושה.

 

 

קרני: "בכל שנותיי ובכל עבודותיי עבדתי בשירות הציבורי. מגיל 22 הייתי אך ורק בשירות הציבורי מתוך שליחות רבה ועשייה למען האזרח. גם עכשיו אני מגיעה מתוך שליחות, אהבת העיר כבת קרית חיים ורצון לדאוג לה. יש לנו עיר נפלאה, אחת מהערים היפות ובעלת פוטנציאל ענק, ואנחנו צריכים להיות גאים בה".

לדבריה, "החזון שלי הוא שיהיה פה חינוך מצוין ושצעירים ייצאו עם כלים ללימודים גבוהים וישתלבו בתעסוקה בחיפה. אנחנו צריכים מישהו כמו עציוני שיידע לנהל את העיר. הוא מועמד רציני ביותר עם מנהיגות, עם כריזמה, עם מקצועיות, עם ערכים ועם ידע, שמכיר את המערכת הציבורית, גם המקומית וגם הארצית. לנגד עינו עומדים טובת התושבים והעיר ופיתוח העיר. והכי חשוב זה שיעמוד בראשות העיר מישהו כמוהו שיהפוך את חיפה למקום שגאים בו ויידע להשאיר את כולם בעיר – גם את המבוגרים וגם את הצעירים. לכן הוא ראוי ביותר".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    היא יודעת שהוא מעולה בהעתקת פוסטים של אחרים?

  2. חיפאי

    עציוני זה לא זה שתמיד מופיע בכל מקום לפני הבחירות ונעלם אחרי הבחירות?

  3. אלירן

    היא גם נראית טוב. בניגוד לשאר חברות המועצה הנוכחית…זה יתרון.

  4. עציוני בונה את הנהגת העיר הבאה

    דוד עציוני הולך להיות ראש העיר הבא.
    לכן יהב לא רץ – ישולב ברשימת עציוני.
    עוד 4 חודשים לסיום הסיוט שלה.
    סופרים את הימים והשעות. תיק תק תיק תק..

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    למגיב מעליי. חס וחליסה שעציוני האופורטוניסט יזכה . יונה אל תחבור אליו.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר