עו"ד מרינה ברנובסקיה (צילום: אשר דוידסון)
עו"ד מרינה ברנובסקיה (צילום: אשר דוידסון)

עו"ד מרינה ברנובסקיה מצטרפת לירוקים: תוביל את מטה יוצאי חבר העמים

חיזוק משמעותי בקרב יוצאי חבר העמים: עו"ד מרינה ברנובסקיה מצטרפת לרשימת הירוקים לקראת הבחירות למועצת העיר ותשמש ראש מטה דוברי הרוסית של הירוקים. ברנובסקיה עלתה לישראל מאוקראינה בשנת 2014, והיא פעילה חברתית וציבורית שמסייעת לעולים בנושאי עלייה וקליטה

פורסם בתאריך: 12.6.23 09:07

עו"ד מרינה ברנובסקיה מצטרפת לרשימת הירוקים לקראת הבחירות למועצת העיר. עבור יו"ר הירוקים אביהו האן, שהכריז על התמודדותו לראשות העיר, זהו חיזוק משמעותי בקרב יוצאי חבר העמים.

ברנובסקיה עלתה לישראל מאוקראינה בשנת 2014, והיא פעילה חברתית וציבורית מוכרת. היא תושבת שכונת הדר ופעילה בה, בעיקר בסיוע לתושבים מול עיריית חיפה בנושאים כמו שדרוג איכות החיים, שיקום מבנים ותיקים, פעילויות לילדים ושמירה על זכויות בעלי חיים. היא בעלת משרד עורכי דין, שבמסגרתו היא מסייעת לעולים בנושאי עלייה וקליטה.

בשל פעילותה בקרב יוצאי חבר העמים תשמש ברנובסקיה ראש מטה דוברי הרוסית של הירוקים בתקופת הבחירות המוניציפליות. בירוקים אומרים כי בכוונתם להגדיל את כוחם במועצת העיר מארבעה מנדטים בקדנציה הנוכחית לחמישה ואף לשישה מנדטים.

 

 

ברנובסקיה: "אני חוברת להאן ולירוקים כי אני מאמינה בו ובערכים של הירוקים. לחיפה מגיע ראש עיר עם קבלות בעשייה למען התושב, כזה שיודע להילחם עבור התושבים גם כשקשה. חבל לבזבז קולות על רשימות שלא יעברו את אחוז החסימה או יתפרקו לאחר הבחירות, ולכן אני קוראת לציבור להצביע לירוקים. ביחד נפעל בכל הכוח גם לבחירתו של האן לראשות העיר וגם להפיכת הירוקים לסיעה הגדולה במועצה".

האן: "ברנובסקיה מהווה מכפיל כוח משמעותי עבור הירוקים. העשייה, האכפתיות לצורכי התושבים ולא פחות מכך – האמונה המשותפת בערכים הירוקים והסביבתיים שאותם אנו מובילים, הופכים אותה לתוספת חשובה לרשימה. אין לי ספק שקהילת יוצאי חבר המדינות תתמוך בנו".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר