דוד עציוני ורתם אלכסנדרי (צילומים: מיכה בריקמן, עלאא זעאתרה)
דוד עציוני ורתם אלכסנדרי (צילומים: מיכה בריקמן, עלאא זעאתרה)

פוזל שמאלה: עציוני ביקש את תמיכת מר"צ

לאחר שביקש את תמיכתה של מפלגת העבודה, דוד עציוני המתמודד על ראשות העיר נפגש עם רתם אלכסנדרי ותבור להט, מראשי מר"צ בחיפה, וביקש את תמיכתה של מפלגתם במועמדותו. עציוני: "אני נפגש עם כל האנשים שרוצים לתרום לחיפה". להט: "כל התמיכות והחיבורים יהיו רק ברוח הערכים של מר"צ והמחאה"

פורסם בתאריך: 27.8.23 12:03

המועמד לראשות העיר עו"ד דוד עציוני נפגש היום (ראשון) עם רתם אלכסנדרי ותבור להט, מראשי מר"צ בחיפה, וביקש את תמיכתה של מפלגתם במועמדותו. הפגישה התקיימה בקפה מנחם ברמת בגין.

בשבוע שעבר הודיעה מר"צ כי אלכסנדרי תעמוד בראש הרשימה בחיפה ותחליף את להט. עם זאת, ללהט יש עדיין מהלכים במפלגה, ולא מן הנמנע כי מגעים וחיבורים פוליטיים עוברים גם בהסכמתו. מבחינתו של עציוני, הפגישה מהווה את המשך פזילתו אל מפלגות השמאל. הבוקר פורסם ב"כלבו – חיפה והקריות" כי עציוני ביקש את תמיכתה של מפלגת העבודה בו, כמו גם מועמדת נוספת – עו"ד שרית גולן שטיינברג.

עציוני מסר בתגובה: "אני נפגש עם כל האנשים שרוצים לתרום לחיפה. להט ואלכסנדרי הם צעירים איכותיים, שאני בטוח כי ימשיכו לתרום היכן שהם יכולים, גם לחיפה וגם למדינה".

להט: "עציוני הוא בחור טוב, עבדנו איתו בעבר. מר"צ היא כוח משמעותי בעיר, אבל אנחנו בוחנים את כל האפשרויות. אנחנו דואגים שכל התמיכות והחיבורים יהיו אך ורק ברוח הערכים של מר"צ והמחאה ורק עם מי שתומך בדמוקרטיה הישראלית והליברלית. אלו הערכים שלנו, ונעמוד עליהם בכל חיבור או תמיכה עתידית".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

7 תגובות
  1. גילה, הדר

    תבור להט חיסל את מרצ בחיפה. אמנם מרצ זרקה אותו כעת אבל לזאת שתחליף אותו לא הולך להיות קל…הנזק שהוא גרם זה לשנים קדימה…

  2. חיפאי ותיק

    עציוני בוגד, הצטרף לכשלון קליש-כך שהוא גם כשלון ושותף לכשלון. היה ראש עיר בשכר, עזב באמצע בגלל אלקין למשרה במשרד השיכון. בקיצור הבן אדם לא אמין, שקרן, אין סיכוי שיסיים קדנציה אחת….-כל מועמד אחר עדיף עליו!!!
    בורובסקי, ברבי ואפילו מי שתרם רבות לעיר יונה יהב.
    לא גר בחיפה רק לאחרונה לקראת הבחירות!
    לא לתת לעציוני קול!

  3. הפוליטיקה בחיפה מחליאה

    מר"צ פונים רק למגזר הערבי – בעוד המגזר הערבי מצביע לחד"ש ולבל"ד בלבד. זאת הסיבה ש-10 שנים לא היו בכלל במועצת העיר.
    בבחירות האחרטנות ניצלו את הרב דב חיון שהתברר כדמות בעייתית ופרש מהמועצה. אדון להט בכלל לא גר יותר בחיפה והתברר ששיקר על כך במועצת העיר אחיה לא טרח להגיע 3 חודשים רצוף.
    רתם אלכסנדרי גם מוקפת ביועצים שמאל קיצוניים קומוניסטים חלקם פעילי חד"ש מוצהרים. איום ונורא שמר"צ הפכה לתאומת חד"ש האנטי ציונית. לא לתמוך בהם בשום אופן

  4. לא רלונטי

    בייחוד בימים אלו, למה להצביע לאדם שנתמך ע"י מפלגה שתומכת באפליה מגדרית

  5. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    עציוני יפנה גם לבל"ד לקבל תמיכה, אל תהיו תמימים
    מה שמעניין את עציוני זה אך ורק עציוני, לא חיפה.
    אחרת היה נשאר במועצת העיר באופוזיציה.. ברח.
    בקיצור היחיד שיכול להציל את חיפה זה בורובסקי.

  6. אנרכיפאי

    אני לא תומך בעציוני ולא במר"צ, אבל –

    משעשע לראות את כל הגזענים נרעשים ונרגשים כל כך – ומדוע? שדוד עציוני פונה למפלגה; מפלגה ערבית? לא. מפלגה שמכניסה חברי מועצה ערבים? לא. מפלגה שמציעה לתושבים הערבים כדי שיצביעו לה. רחמנא ליצלן! איזו "בגידה חמורה", איזו "שמאלנות מטונפת"…

    הזוי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר