רתם אלכסנדרי (צילום: עלאא זעתרה)
רתם אלכסנדרי (צילום: עלאא זעתרה)

רתם אלכסנדרי נבחרה לראשות מר"צ חיפה

מפלגת מר"צ בחרה ברתם אלכסנדרי להוביל את רשימת מר"צ בבחירות למועצת העיר. המשמעות: היו"ר הנוכחי תבור להט יפנה את מקומו. אלכסנדרי: "כדי להילחם על הערכים שלנו, על הדמוקרטיה, על החופש ועל השותפות בעיר חייבים לשקם את כוחה של מר"צ ולהחזיר את קולה החשוב כל כך לשיח הפוליטי"

פורסם בתאריך: 21.8.23 13:04

לאחר ישיבת ועד ההכרעות של מפלגת מר"צ נבחרה רתם אלכסנדרי להוביל את רשימת מר"צ בבחירות למועצת העיר. המשמעות: היו"ר הנוכחי תבור להט יפנה את מקומו.

אלכסנדרי, ילידת חיפה, היא מהנדסת אזרחית, אקטיביסטית ופעילה נגד המהפיכה המשפטית בחיפה. כבר לפני חודשים היא החלה לבנות את המטה ולגייס משאבים ותמיכה, ומהיום היא תעמוד בראש הרשימה לבחירות.

אלכסנדרי: "אני מתרגשת להוביל את רשימת מר"צ המקומית בבחירות. בתקופה קריטית זו למדינת ישראל ברור לכולנו למה צריך מר"צ. כדי להילחם על הערכים שלנו, על הדמוקרטיה, על החופש ועל השותפות בעיר חייבים לשקם את כוחה ולהחזיר את קולה החשוב כל כך לשיח הפוליטי. אני מאמינה שאני האשה הנכונה, ואני שמחה להביא את האנרגיות ואת היכולות שלי למפלגה ולעיר".

 

 

אלכסנדרי הוסיפה כי "מר"צ מביאה מסר לבחירות הללו – כפי שעשינו בבחירות הקודמות ופרצנו את הדרך ליצירת חיבורים בבחירות 2018, כך נעשה גם הפעם. העיר נמצאת במצב קשה מאוד, וכדי לשקם אותה עלינו לשים את האגו בצד ולאחד כוחות עם רשימות ליברליות אחרות. אנחנו במר"צ נעשה את כל שביכולתנו כדי להביא לחיבורים משמעותיים ופורצי דרך עם רשימות ליברליות ושוויוניות מהמחנה הדמוקרטי כדי שהקולות שלנו לא יישארו מתחת לאחוז החסימה. זה צו השעה וזה תפקידה של מר"צ".

להט: "אני שמח ונרגש בבחירתה של אלכסנדרי. היא אשה עם חזון, עם ערכים ועם רוח צעירה ורעננה – בדיוק מה שמר"צ וחיפה צריכות בעת הזו. היא פעילה זה שנים בעשייה חברתית, ומגיע לה להוביל אותנו. אלכסנדרי מעורבת במפלגה זה שנים, עוד כחניכה בנוער מר"צ, ופעילים רבים מכירים אותה וסומכים עליה. ביחד נדאג שהסכנות המשיחיות והפשיסטיות שמגיעות מהממשלה ומחלחלות לצערי גם לחיפה ייעצרו הרחק מעבר לכותלי העיר".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. גיורא מהכרמל

    תבור להט היה חבר מועצה כל כך גרוע וחסר משמעות שהוא למעשה חיסל את מפלגת מרצ בחיפה. לבחורה הנחמדה הזו אין כבר סיכוי.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר