שי אבוחצירה ויאיר לפיד. "דיברנו על הרבה דברים"
שי אבוחצירה ויאיר לפיד. "דיברנו על הרבה דברים"

"לפיד יגבה אותי על כל החלטה שאקבל"

יו"ר סיעת יש עתיד-צעירי חיפה שי אבוחצירה נפגש עם יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפיד, כאשר ברקע הספקולציות בדבר השאלה אם אבוחצירה יתמודד על ראשות העיר. הפגישה הסתיימה כשלפיד הבטיח לאבוחצירה תמיכה בכל דרך שיבחר

פורסם בתאריך: 28.2.18 11:22

אתמול (שלישי) נפגש יו"ר סיעת יש עתידצעירי חיפה שי אבוחצירה עם יו"ר מפלגת יש עתיד יאיר לפידהפגישה נערכה כאשר ברקע הספקולציות בדבר השאלה אם אבוחצירה יתמודד על ראשות העיר והשמועות על חיבור לרשימה אחת עם ראש העיר יונה יהב – שמועות שאבוחצירה מקפיד להכחישהפגישה הסתיימה כשלפיד הבטיח לאבוחצירה תמיכה בכל דרך שבה יבחר, כלומר גם אם יחליט לרוץ וגם אם לא. כי הכי קל לא להחליט.

 

 

אבוחצירה, על מה שוחחתם?

"דיברנו על הרבה דברים".

יופי. ומה לגבי הבחירות?

"הדבר היחיד שעליו דיברנו לגבי הבחירות המקומיות זה שהוא יגבה אותי בכל החלטה שאקבל".

זאת אומרת שהוא לא מתנגד שתרוץ לראשות העיר.

"נכון".

וממפלגת יש עתיד נמסר: "הבחירות המוניציפאלית יתקיימו בעוד שמונה חודשים שבהם תהיה ליש עתיד נציגות ברחבי הארץ. אבוחצירה ולפיד יחליטו ביחד איך תרוץ המפלגה בחיפה. לפיד מאמין באבוחצירה, ושניהם יודיעו בהמשך מהי תוכניתם לגבי ריצה בעיר".

 

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רמי חן

    "צעירי חיפה" היא אכזבה טוטאלית לעיר, אך ובמיוחד לצעיריה. אנו פונה לצעירים (ואחרים) שהעיר חיפה יקרה להם: אסור לתת צ'אנס לסיעה קיקיונית זו. שראשיה באו לדאוג אך ורק לעצמם. אל תתנו את קולכם על מי שלא השקיעו את המעט שבמעט למענכם. זה בזבוז משווע.
    רמי חן

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר