צבי ברבי וארמונד טיבי
צבי ברבי וארמונד טיבי

ברבי מתגייס למען בעלי העסקים בהדר

המטה הרביעי של רשימת אכפת לי מתושבי חיפה ייפתח ברחוב החלוץ, וצבי ברבי שואף לקדם את ענייניהם של בעלי העסקים בתחומים כמו ארנונה, פרסום וביטחון: "הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו לטובת הסוחרים בהדר. עד היום לאיש לא היה אכפת מהם"

פורסם בתאריך: 6.3.18 08:11

רשימת אכפת לי מאזרחי חיפה בראשות צבי ברבי תשיק בשבוע הבא את המטה הרביעי שלה שייפתח ברחוב החלוץ 21 בהדר. ליו"ר המטה מונה ארמונד טיבי, בעל חנות בשכונה.

בשונה משלושת המטות האחרים בנוה שאנן, ברמת ספיר וברמת אלמוגי, ברבי מייעד את המטה בהדר לשמש כתובת לתלונות של בעלי עסקים ולהצעותיהם לפתרון. בנוסף מתכוון ברבי לקיים בחודש הבא אסיפה בהשתתפות בעלי העסקים בהדר במרכז הקהילתי בית אבא חושי בנוה שאנן לקראת הקמת גוף שיקדם את ענייניהם. ברשימת אכפת לי מאזרחי חיפה מבטיחים שהם ילחצו על ראש העיר הבא כדי שיקים את הגוף.

ברבי: "נציג את הרעיון בפני המועמדים לראשות העיר ונקרא לתומכינו להצביע עבור מי שיתחייב לתמוך בו. מצב העסקים בהדר הוא בכי רע וחייבים לעזור להם. הדר היתה פעם לב העיר, ובשנים האחרונות היא נדחקה לשוליים".

במה צריך לטפל הגוף הזה?

"הוא יצטרך לדאוג לכך שהארנונה לעסקים תיקבע לפי הכנסתו של בעל העסק, לליווי עסקי באמצעות עורך דין, למתן מענה לבעיית החניה ליד העסקים, להפחתת ההיטלים על פינוי אשפה, להורדת מס על שילוט לחנויות, לפרסום העסקים על חשבון העירייה במאגר עסקים שאותו תקים העירייה ושניתן יהיה לראות אותו הן באופן דיגיטלי והן באופן פיזי בספריות ובמתנ"סים, להתקנת לחצני מצוקה בבתי העסק שיחוברו למוקד המשטרה, ולליווי מקצועי לבעלי העסקים על ידי בעלי מקצוע כמו רואי חשבון וקואצ'רים. הגיע הזמן שמישהו יעשה משהו לטובת הסוחרים בהדר. עד היום לאיש לא היה אכפת מהם והם נפלו בין הכיסאות".

 

 

טיבי: "ברבי ביקש ממני לרכז את המטה בהדר והסכמתי מיד. הארנונה כאן היא מוגזמת. אנחנו מוגדרים אזור א' שהוא האזור הכי גבוה מבחינת תשלום, כאשר בתי המגורים כאן מוגדרים כאזור ג'. זה לא יכול להיות".

פניתם לעירייה?

"בוודאי, והם אמרו לנו שמשרד הפנים קובע את האזורים. בדקנו וזה לא נכון. אנחנו משלמים אגרות על שילוט ועל איסוף אשפה ואי אפשר לחיות כך. רחוב החלוץ התרוקן מקונים. אני בטוח שהרשימה בראשות ברבי תצליח להביא לשינוי כאן. הוא כבר הוכיח מה הוא מסוגל לעשות בנוה שאנן".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר