יוליה שטראים. "יש הרבה שמועות ואני מתכוונת לחשוף את האמת"
יוליה שטראים. "יש הרבה שמועות ואני מתכוונת לחשוף את האמת"

שטראים תשיק את קמפיין הבחירות בעוד שבועיים

סגנית ראש העיר יוליה שטראים, שתתמודד על ראשות העיר, הבטיחה שבמסיבת העיתונאים שתערוך היא תחשוף את האמת על מה שקרה בינה ובין מפלגת האם שלה לשעבר ישראל ביתנו

פורסם בתאריך: 5.6.18 14:42

יו"ר סיעת חיפה ביתנו במועצת העיר יוליה שטראים, המכהנת גם כסגנית ראש העיר, תקיים בעוד כשבועיים מסיבת עיתונאים לרגל השקת קמפיין הבחירות של רשימתה. שטראים, שכבר הכריזה על התמודדותה על ראשות העיר, תציג לראשונה את חברי הרשימה ואת מצע הבחירות, ובכוונתה להתייחס לנסיבות שהובילו להתמודדותה בבחירות באופן עצמאי ולא מטעם מפלגת האם שלה ישראל ביתנו.

בבחירות הקודמות קיבלה סיעת חיפה ביתנו ששטראים עמדה בראשותה שלושה מנדטים – מנדט אחד פחות מסיעתו של ראש העיר יונה יהב. במסגרת תפקידיה העירוניים היא מכהנת כיו"ר דירקטוריון הרשות לקליטת עלייה וכיו"ר דירקטוריון העמותה לפיתוח תיירות חיפה (עפת"ח).

 

 

שטראים, אביגדור ליברמן צריך לחשוש מהחשיפה?

"החלטתי לקיים את מסיבת העיתונאים כדי להכריז באופן רשמי על מועמדותי לראשות העיר וגם לספר לציבור מה באמת קרה ביני לבין מפלגת ישראל ביתנו. יש הרבה שמועות ואני מתכוונת לחשוף את האמת. ארוץ באופן עצמאי בראשות רשימה של מועמדים שכבר עובדים איתי מאז הבחירות הקודמות. יש הרבה דברים לעשות בחיפה מעבר למה שכבר נעשה, ואני אדבר גם על הנושאים הללו".

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר