בועז גור. "התפישה שלי מכירה בערך של מגוון אנושי ותרבותי" (צילום: תנועת מקומי)
בועז גור. "התפישה שלי מכירה בערך של מגוון אנושי ותרבותי" (צילום: תנועת מקומי)

גור יכריז על הקמת רשימה חדשה למועצת העיר

חבר מועצת העיר עו"ד בועז גור יכריז בסוף השבוע על התמודדתו למועצה במסגרת רשימה חדשה - מקומי בחיפה - שהוא יעמוד בראשה. גור: "הגיעה העת להוביל רשימה שמסוגלת להפוך חזון עירוני למציאות בשטח"

פורסם בתאריך: 5.7.18 15:15

חבר מועצת העיר עו"ד בועז גור יכריז בסוף השבוע על התמודדתו למועצה במסגרת רשימה חדשה – מקומי בחיפה – שהוא יעמוד בראשה. גור מכהן כחבר מועצת העיר מתחילת הקדנציה הנוכחית, כשהוצב במקום השני ברשימת חיים בחיפה של עינת קליש רותם, אך חילוקי דעות הובילו לפרישתו מהסיעה והוא לוקח עמו את המנדט.

כבר בחודש פברואר נחשף כאן כי גור פועל להקמת פלטפורמה פוליטית כדי להמשיך את פעילותו במועצה, וכעבור חודשיים דווח כי בכוונתו להקים רשימה חדשה. היום כאמור הוא אמור להכריז רשמית על כינונה של הרשימה.

גור משמש כיו"ר איגוד ערים להגנת הסביבה מפרץ חיפה – תפקיד שאליו הוא מונה לאחרונה – וכיו"ר הוועדה העירונית לאחריות משותפת, וכמו כן הוא מחזיק תיק ההון החברתי בעיריית חיפה. גור היה ממובילי המחאה החברתית בחיפה בשנת 2011, ובעבר כיהן במשך שמונה שנים כחבר הוועד המנהל של המכללה החברתית-כלכלית וכעמית בקרן ברל כצנלסון. הוא משמש גם כמזכיר באיגוד העובדים הסוציאליים בהסתדרות וכדירקטור בחברה הכלכלית חיפה ובחברת היי סנטר – חברת היזמות של עיריית חיפה.

תנועת מקומי – מנהיגות מקומית, שבמסגרתה הוא יתמודד, הוקמה לפני כשנה על ידי קבוצת פעילים חברתיים במטרה לחזק את השפעתם של תושבי הרשויות המקומיות והאזוריות על קובעי המדיניות בישראל. הרשימה החדשה בהובלתו מבקשת להתמקד בפיתוח מערכת החינוך העירונית, בקידום הכלכלה המקומית ובמאבק במפגעי הסביבה, והיא "תהיה הבית למשפחות הצעירות שאוהבות את חיפה אבל חוששות שלילדיהן לא יהיה מקום בעיר בעתיד, שמתקשות עם היעדר התעסוקה, שדורשות פתרונות לזיהום האוויר הגואה ולמתחים פנים קהילתיים הגוברים בעיר".

 

 

גור, יש סיכוי לעוד קדנציה במועצה?

"אחרי שנים של עשייה חברתית בעיר ופעילות במועצת העיר אני מאמין כי הגיעה העת להוביל רשימה שמסוגלת להפוך חזון עירוני למציאות בשטח. התפישה שלי מכירה בערך של מגוון אנושי ותרבותי ובצרכים הייחודים של כל השכונות בעיר, והיא מאפשרת לנו לעצב את אופיה של חיפה בהתאם לאינטרסים ולרצונות של התושבים. מקומי בחיפה תפעל עבור חיפה ועבור תושביה, ותציב כיעד את חיזוקה של חיפה שאנחנו אוהבים ורוצים ליהנות ממנה ולהוריש אותה לילדינו – עיר מאוזנת, נקייה, משתפת ומצוינת שנמצאת בשינוי מתמיד ושמחזיקה בארבעה עוגני צמיחה עיקריים – כלכלה מקומית מפותחת, חינוך בראש סדר העדיפויות, תרבות וקהילה משגשגות וסביבה עירונית מתוכננת, מתקדמת ונקייה מזיהום שכל תושב ירגיש שייך אליה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. דני דין

    חיפה לא מענינת אף מפלגה עובדה שעד כה לא העמידה מועמד בעל שיעור קומה לראשות העיר בן גוריון שלח את אבא חושי להיות כאן ראש העיר כדי שלא למנות אותו כשר בממשלתו מאז איש לא מתענין בחיפה מענין עד מתי

  2. אייל

    היה ועד מנהל של הגוף הפיקטיבי מכללה חברתית כלכלית להפצת הקומוניזם מבית הקרן החדשה להסתה?
    עוד שמאלן קיציני.. לא מה שחסר לנו.
    גם קליש יותר מדי שמאלה, העיר רוצה שינוי גם במפה הפוליעית

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר