איתמר פרזס. "הדר היא כמו קיבוץ" (צילום: דור אהרון)
איתמר פרזס. "הדר היא כמו קיבוץ" (צילום: דור אהרון)

פרזס מונה לראש המטה של סביון בהדר ובעיר התחתית

ישראל סביון חנך את מטה הבחירות שלו בהדר ובעיר התחתית ברחוב תל חי. לתפקיד ראש המטה נבחר איתמר פרזס, תושב הדר וחבר הוועד השכונה, שזכור בעיקר כאחיו של פליט "האח הגדול" עומר גורדון

פורסם בתאריך: 17.7.18 21:45

המתמודד על ראשות העיר ישראל סביון חנך את מטה הבחירות שלו בהדר ובעיר התחתית ברחוב תל חי. לתפקיד ראש המטה נבחר איתמר פרזס, בן 33, תושב הדר וחבר הוועד השכונה, שזכור בעיקר כאחיו של הדוגמן ופליט "האח הגדול" עומר גורדון.

פרזס, הריאליטי האמיתי?

"במובנים רבים הדר היא כמו קיבוץ. יש כאן גאווה מקומית, האנשים מכירים זה את זה, נפגשים בבתי הקפה המקומיים, מסייעים האחד לשני וחווים את אותם הקשיים. אשמש כתובת לכל תושב שמתגורר בהדר ובעיר התחתית. אנו מאמינים שיש מקום לחזק את השכונה במקורות תעסוקה איכותית בשכר גבוה. יש לנו חזון שהשכונות בלב העיר יהיו מרחב ציבורי נקי, נעים ובטוח. לסביון יש את היכולת להפוך את החזון עבור לב העיר למציאות תוך זמן קצר".

 

 

סביון, יורד מהכרמל?

"אני שם את מבטחי בפרזס שכבר עשה את המעבר מהכרמל הוותיק להדר. יש לו את האנרגיה ואת הלהט לדחוף את השכונה למעלה. נוהגים לדבר על ההתדרדרות של הדר כחלק מתופעה עולמית של קריסת מרכזי הערים אבל זוהי לא גזירת גורל, ולראייה – רחוב מסדה על בתי המגורים והעסקים שבו. זוהי פנינה שמושכת אליה צעירים רבים. שוחחתי לאחרונה עם תושבים בהדר שסיפרו לי שבלילה לא נעים להם ללכת ברחובות בגלל היעדר תאורה. זוהי נקודה חשובה – רחובות חשוכים הם רחובות פחות בטוחים, וזוהי אחריות ישירה של הגורמים המתאימים בעיריית חיפה".

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. דני דין

    להדר יש לתת עדיפות מכל הבחינות בינוי עיר פינוי בינוי עדוד צעירים לגור בה ושיקום העסקים והמסחר הקבלנים לא מעונינים לבנות בגלל שאין רווח כמו בכרמל במקום זה בונים שכונות חדשות

  2. תושב הדר

    נראה בחור רציני. אני מבין שהם באים לעשות כאן שינוי רציני

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר