עינת קליש רותם וישראל סביון. שניים אוחזין (צילומים: עדי ברקן ורפאל מזרחי, אורלי זיילר)
עינת קליש רותם וישראל סביון. שניים אוחזין (צילומים: עדי ברקן ורפאל מזרחי, אורלי זיילר)

העבודה תתמוך גם בסביון וגם בקליש רותם

מפלגת העבודה החליטה לא להחליט ומצאה פתרון מפא"יניקי - לחלק את תמיכתה ואת תקציב הבחירות בחיפה בין ישראל סביון שזכה לתמיכתו של מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני לעינת קליש רותם שהיא המועמדת המועדפת על יו"ר המפלגה אבי גבאי

פורסם בתאריך: 19.7.18 16:44

הסאגה מורטת העצבים בדבר המתמודד לראשות העיר שיזכה לתמיכתה של מפלגת העבודה הגיעה סוף סוף לסיומה, ומתברר שבעבודה החליטו למעשה לא להחליט והמפלגה תחלק את תמיכתה בין ישראל סביון לעינת קליש רותם.

היום (חמישי) בצהריים התכנסה הוועדה המוניציפלית של המפלגה כדי להחליט במי לתמוך מבין שלושה מחנות: זה של קליש רותם – המועמדת המועדפת על יו"ר המפלגה אבי גבאי; זה של סביון – המועמד המועדף על מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני; ומחנה הצעירים שעמו נמנים נעמה לזימי וניר שובר שמעוניינים להיכנס למועצת העיר ורואים בקליש רותם את המועמדת האולטימטיבית להחליף את יונה יהב בראשות העיר.

 

 

לפני שעה קלה הגיעה הוועדה לפתרון מפא"יניקי, והוחלט שמפלגת העבודה תתמוך גם בסביון וגם בקליש רותם, כאשר תקציב הבחירות יחולק בין השניים, וכל אחת משתי הרשימות – חיים בחיפה של קליש רותם ואוהבי חיפה של סביון – תקבל מרחב פעולה בסוגיית ההתמודדות על ראשות העיר.

אתמול אמור היה אילן לדרר, יועצו הפוליטי של גבאי, להגיע לחיפה ולהיפגש עם סביון ושובר, ככל הנראה בניסיון להגיע לעמק השווה עם הגורמים השונים, אך בשעות הבוקר הוא ביטל את הגעתו.

אבי שמול, מנהל הקמפיין של סביון, אמר בתגובה: "אנו מברכים על החלטתה של הוועדה המוניציפלית של מפלגת העבודה לאשר את המועמדות של רשימת אוהבי חיפה בראשותו של סביון. סביון מזוהה עם מפלגת העבודה במחוז חיפה, ואין ספק שהבוחר יידע ביום הבחירות לזהות את הבחירה הנכונה. אנו מודים על התמיכה ועל האמון הרב שלהם זכה סביון מראשי העבודה בעבר ובהווה, ובהם יו"ר העבודה ושר הביטחון לשעבר עמיר פרץ, מזכ"ל המפלגה ערן חרמוני, יו"ר המפלגה וראש העיר חיפה לשעבר עמרם מצנע ומזכ"ל העבודה לשעבר ויו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת ח"כ איתן כבל".

 


 

 


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. ניר חולצה אפורה מתאים לסביון

    חבל ששני העסקנים האפורים סביון ושובר הערימו על מפלגה שיכלה לסייע לקליש להיבחר, עכשיו הם רק יפריעו. עדיין אני חושב שעינת תנצח בבחירות, רק שתרחיק את שני הליצנים ממפלגת העבודה כמה שיותר רחוק, הם רק מפריעים למפלגה לחזור לחיפה.

  2. אורן חזן הקטן לא נחוץ לעינת קליש ולא לסביון

    וסביון לא נחוץ לאף אחד.
    כתוב שלזימי ושובר מעוניינים, לא ידוע עדיין אם אחד כמו שובר ירוץ ברשימה של מפ' העבודה או חיים בחיפה של עינת… אחרי שסיפר לכל העולם איזה נצר מפא"יניקי הוא עדיף שירוץ במקומו הטבעי, כלומר עבודה או שלא ירוץ בכלל.

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מפלגת האבודה מציגה עד כמה היא בזיונית.
    כדי לתמוך בסביון צריך להיות עיוור חירש לכשלון המהלך הזה..
    שובר הוא הזייה, לזימי הזייה נוספת.
    קליש לא צריכה תמיכה של דרדסים שקיבלו מנדט אחד בבחירות הקודמות והפעם גם זה הם לא יגבלו

  4. אזרח ותיק

    מפלגת העבודה שמה לעצמה מקלות בגלגלים. לסביון אין שום סכוי מול קליש חוץ מאשר לנגוס בתקציב הבחירות וגם לסחוב קולות שבלעדיו היו מגיעים לקליש. קליש תהיה ראש העיר בחיפה על אפם וחמתם של עסקני העבודה השחוקים בחיפה.

  5. אבי ל. קריית שמואל

    מי זה השמעון פרס הזה בכלל שילך לחוף בת גלים ויעזוב אותנו בשקט שיתן לצעירים ממנו לעשות את הדברים שהוא לא עשה . בעזרת השם יתברך עינת קליש רותם תיהיה ראשת העיר של חיפה ותהפוך את העיר לטובה הרבה יותר ממה שהיא עכשיו … קליש תגיעי לחוגי בית בקריית שמואל יש לך פה הרבה תומכים ותומכות

  6. דני דין

    מפלגת העבודה מדברת בשתי קולות מצד אחד תומכת במועמד שאין לו כל סיכוי ומצד שני תומכת במועמד בעל סיכוי לא שמעו במפלגה על כך שפיצול מביא לחולשה המחיר בקלפי

  7. משה

    סביון לך הביתה מספיק אתה קשיש בגיל כזה אתה צריך סידור עבודה

  8. מנודה בחיפאים מציצים

    עד היום אני בעד עינת קליש (ומאדיר את שמה בשכונה להשפיע ולהצביע עבורה ). במידה ותחבור לשובר עדיף לשבת על הגדר ולא להצביע. אדם אשר לא מקבל דעות לא יכול להיות ספרן בספריה לא כל שכן בעל תפקיד ציבורי

  9. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מפלגת העבודה כרגיל לא מחוברת לשטח וממשיכה כדרכה לבחור בסוס הלא נכון!
    כמו החמור שעומד באמצע בין שתי חבילות קש למאכל ולא יודע מה להחליט… אלא שהפעם יש חמור וגם שני מועמדים לא ראויים.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר