שמשון עידו ויעקב ברגר. "רצו לשים אותו בפוסטר? שיהיה בפוסטר" (צילום: יח"צ)
שמשון עידו ויעקב ברגר. "רצו לשים אותו בפוסטר? שיהיה בפוסטר" (צילום: יח"צ)

ברגר נגד עידו: דורש להיות מספר 5

פורסם בתאריך: 5.9.18 09:01

שמח בליכוד. הבחירות לרשימת הליכוד למועצת העיר נערכו כבר לפני ארבעה חודשים, אבל יש לה עדיין ספיחים. כמו למשל זה של יעקב ברגר שנבחר למקום השישי ברשימה, ואחרי עזיבתו של יניב בן שושן למטהו של יונה יהב ציפה לתפוס את המקום החמישי שבו הוצב בן שושן. אלא שאל המקום החמישי הצניח עידו את שלמה אוחיון, וברגר הגיש עתירה לבית הדין העליון של תנועת הליכוד נגד עידו.

וכך כתב ברגר בעתירתו: "ראש הרשימה של הליכוד בחיפה שמשון עידו החליט על דעת עצמו להצניח למקום החמישי ברשימה, שזה היה מקומי בעקבות התפטרותו מן הרשימה של יניב בן שושן, את שלמה אוחיון. ברצוני לציין שהאחרון כלל לא התמודד בבחירות וגם לא שילם בזמנו את דמי ההרשמה. הנני מבקש מכבוד בית הדין להוציא צו האוסר את הכנסתו/הצנחתו של המועמד הנ"ל או כל מועמד שהוא שלא נכלל ברשימת המועמדים בבחירות, וכל זאת במקומו של מועמד שזכה בדין במקום ריאלי ברשימה".

 

 

ברגר, הצנחה?

"הגשתי את העתירה אבל עדיין לא התקיים דיון. הופתעתי מהמהלך, ולפני שבועיים, בחנוכת המטה בצ'ק פוסט, שאלתי את עידו מי זה הבן אדם בפוסטר. הוא אמר לי שזה שלמה אוחיון, יו"ר ועד קרית חיים, ושיש לו כוח אלקטורלי. אז אוקיי, מקובל. רצו לשים אותו בפוסטר? שיהיה בפוסטר. שאלתי יש לו איזשהו מקום ברשימה, ועידו אמר לי שעוד לא קבעו את המיקומים בגלל שעוד לא התקבלו מכתבי ההתפטרות של בן שושן, אושר טקאטש ואבי ג'מאל. אבל ביררתי את העניין במצודת זאב – מכתבי ההתפטרות הוגשו שבוע אחרי הבחירות. בשבוע שעבר שלחתי לאנשים הודעות שבהן ביקשתי את תמיכתם כמספר 5 ברשימה, ושלחו לי סרטון וידאו שבו עידו הכריז על אוחיון כמספר 5. ראיתי שככה אז כתבתי עתירה ושלחתי העתק גם לוועדת ההיגוי המוניציפלית של הליכוד. לא יכול להיות שאני שילמתי 1,000 שקל דמי הרשמה והשתתפתי בבחירות, ומצניחים מישהו במקומי. כבר יש תקדים לכך שנדרשת הסכמה של כל חברי הרשימה כדי להכניס מישהו חדש. עידו נבחר בזכות הקולות של קבוצת יצחק בלס שאני משתייך אליה, ועכשיו הכושי עשה את שלו הכושי יכול ללכת? איזו מין התנהגות זו?".

עידו, איזו מין התנהגות זו?

"אני שמח לראות שיש התלהבות ותחרות יצרית ואטרקטיבית על המקום החמישי. כפי שאמרתי בעבר, הליכוד בחיפה יפתיע. המטרה היא ארבעה מנדטים, ואם נצליח להגיע לחמישה מנדטים הרי זה משובח".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר