יואב רמתי ונחשון צוק. "עבדתי כדי להביא הישגים לציבור" (צילום: משה תורג'מן)
יואב רמתי ונחשון צוק. "עבדתי כדי להביא הישגים לציבור" (צילום: משה תורג'מן)

נחתם ההסכם הקואליציוני עם הבית היהודי

צוות המשא ומתן של עינת קליש רותם חתם על הסכם קואליציוני עם יו"ר סיעת הבית היהודי יואב רמתי, שקיבל את ראשות דירקטוריון יפה נוף, חברות ב-14 ועדות ונציגות בחברת אתו"ס, בחברה הכלכלית ובמינהלת אזור עדיפות לתעשיית ההייטק

פורסם בתאריך: 20.11.18 19:10

שעות אחדות לאחר חתימת ההסכם הקואליציוני עם צבי ברבי, יו"ר סיעת אכפת לי מתושבי חיפה, חתם צוות המשא ומתן של ראש העיר עינת קליש רותם על הסכם קואליציוני עם יו"ר סיעת הבית היהודי יואב רמתי.

במסגרת בין הצדדים קיבל רמתי את ראשות דירקטוריון יפה נוף, חברות בוועדות החינוך, התכנון והבנייה, הקליטה, הארנונה, הכספים, הרווחה, התרבות והאמנות, העסקים הקטנים, המכרזים, הספורט והצעירים. כמו כן תהיה לבית היהודי נציגות בחברת אתו"ס, בחברה הכלכלית ובמינהלת אזור עדיפות לתעשיית ההייטק.

רמתי, איך אתה מסכם את המשא ומתן? 

"עבדתי כדי להביא הישגים לציבור כך שימונו נציגים מטעם הציבור כולו לדירקטורים באתו"ס, בחברה הכלכלית ובמינהלת אזור עדיפות לתעשיית ההייטק ולחברות ב-14 ועדות. הקשר ביני לבין ראש העיר הוא קשר חזק שמבוסס על אמון הדדי, על מקצועיות בתחומים שאנחנו מתמחים בו ועל ציונות גדולה של שנינו".

 

 

כעת נשאלת השאלה מה גרם ליו"ר מר"צ הרב דובי חיון, שיומיים לפני הבחירות הצהיר כי ישיבה עם סיעת הבית היהודי, שהאינטרסים הקואליציוניים שלה עוגנו בהסכם בין עציוני לקליש רותם, היא קו אדום. "אין חיבור עם הבית היהודי כי זה קו אדום", אמר אז חיון ל"כלבו – חיפה והצפון", "קליש רותם חתמה עם עציוני ולא עם הבית היהודי".

שבוע בלבד חלף, וקולות אחרים נשמעו מכיוונו של חיון. "אם רמתי יחזור בו בגלוי ויודיע שצר לו על המקרים שהיו, שהוא חוזר בו ושהוא מכיר בחשיבות מרקם החיים המשותף בחיפה, ואם הוא ייצא נגד הגזענות של עצמו ויגיד שהוא טעה, נשב איתו", אמר חיון ל"כלבו – חיפה והצפון". בינתיים רמתי הצטרף לקואליציה מבלי שהביע התנצלות כלשהי ובטח שלא חזר בו. בחוגי השמאל תוהים להיכן נעלמו ההצהרות של מר"צ.

חיון, זיג וזג?

"הם התחייבו שהם לא יתערבו לי בנושא הגאווה ולא יגידו כלום על מצעד הגאווה וגם לא ייצאו נגד התושבים הערבים בעיר. הם יעסקו ביפה נוף, וזה מה שסוכם. קליש רותם הבטיחה לי שלא תהיה התלהמות מכיוונו בשום פנים ואופן".

רמתי, התחייבתם?

"חיון לא יכול להגיד בשמי מה הבטחתי או לא, מה גם שאין בכך אמת".

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. אבנר בן נר

    הבית היהודי עושה בית ספר למר"ץ….ממש כשם שביבי עשה בית ספר לבית היהודי

  2. חוסר תרבות

    חיון בשגעון גדלות והתלהמות
    קליש עשתה טעות קשה גם בהכנסתו ולתת לו תרבות??

  3. כתם על עיר של חיים משותפים

    #רקמזכיר יוזמה שלו לסמן בשוק חנויות לפי גזע

  4. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אני רק מרווה שראש העיר שלנו תיסם את מה שהיא הבטיחה לק.חיים מערבית לחצר האחורית

  5. מורה בתיכון

    מצער מאוד. כשהצבענו לעינת חשבנו במונחים של נאורות. והנה מסתמנת קואליציה חשוכה. אל תגידו…זו רק זירה מקומית. יש השתמעויות ערכיות לחבירה עם עציוני והסית היהודי. הנכס היקר ביותר של העיר זו השותפות היהודית ערבית. בה עינת . משום מה. ממעיטה והודפת. חבל.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר