עו"ד עמית חדד (צילום: ניר קידר)
עו"ד עמית חדד (צילום: ניר קידר)

עורך הדין שייצג את קליש רותם ייצג גם את סגל גרינברג

עו"ד עמית חדד ממשרד חדד, רוט, שנהר ושות', שייצג את עינת קליש בבג"ץ לאחר פסילתה מהתמודדות בבחירות וגם מול משרד המשפטים בנושא חברותה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה, ייצג את מנהלת לשכתה גלי סגל גרינברג בקובלנה שהגישו נגדה יונה יהב וגדי מרגלית

פורסם בתאריך: 16.2.20 11:16

גלי סגל גרינברג שכרה את שירותיו של עו"ד עמית חדד ממשרד חדד, רוט שנהר ושות' שייצג אותה בקובלנה הפלילית שהגישו נגדה ראש העיר לשעבר יונה יהב ומנכ"ל העירייה לשעבר גדי מרגלית.

חדד, שמייצג את ראש הממשלה בנימין נתניהו ושנחשב לאחד מבכירי עורכי הדין בארץ, ייצג את ראש העיר עינת קליש רותם בבג"ץ לאחר דחיית העתירה שלה ושל מפלגת העבודה בבית המשפט המחוזי בעיר נגד פסילתה ופסילת רשימתה חיים בחיפה מהתמודדות בבחירות המוניציפליות על ידי ועדת הבחירות. חדד ייצג את קליש רותם גם מול משרד המשפטים בנושא חברותה בוועדה המקומית לתכנון ובנייה. כמו כן נשכר חדד לייצג את עיריית חיפה בעתירה נגד תוכנית נמל המפרץ.

כזכור, יהב ומרגלית הגישו לבית משפט השלום קובלנה פלילית נגד סגל גרינברג, המנהלת האדמיסטרטיבית של לשכת ראש העיר, בעקבות פוסט שפרסמה בדף הפייסבוק שלה ושבו נכתב בין השאר: "כמה עובדות חשובות שחשוב שכל חיפאי יידע – יהב הפסיד, קליש רותם ניצחה. בשנה האחרונה התגלו עומק אי הסדרים, החובות וחוסר המינהל התקין שהוא השאיר אחריו, והם עצומים. הגירעון התקציבי הוא ענק. הכנופיה שחגגה סביבו עוד לא הפנימה שהזיזו לה את הגבינה. המאכערים, הקומבינטורים, מקבלי השוחד, התשקורת המקומית שבמקום לדווח חדשות קיבלה טונות של תקציבים עבור סיקור אוהד – כל אלה בבעיה חמורה. כבר לא זוכרים מה תפקיד התקשורת שזה לסקר ולא לשקר". יצוין כי בפוסט תויגו קליש רותם וחברת מועצת העיר סיגל ציוני המשמשת מחזיקת תיק החינוך בעירייה.

 

 

יהב ומרגלית מבקשים מבית המשפט להרשיע את סגל גרינברג באישומים לפי סעיף 29 לחוק העונשין ומשפט פלילי (אשר דן בסוגיית מבצע העבירה, משתתף בביצוע עבירה ומבצע באמצעות אחר; ב"כ) ולפי סעיף 31 (אשר דן במסייע לדבר עבירה; ב"כ), להטיל עליה עונשים התואמים את חומרת המעשים, וכן "לחייב את הנאשמת בתשלום פיצוי כספי מירבי לכל אחד מהקובלים במסגרת התיק הפלילי… ולחילופין בתשלום פיצוי כספי בסך של 50,000 שקל לכל אחד מהקובלים, וזאת בהתאם להוראת סעיף 7(א) לחוק לשון הרע (פיצוי ללא הוכחת נזק; ב"כ)". יתרה מכך – השניים מבקשים מבית המשפט לקבוע כי "העבירה הפלילית שבה תורשע הנאשמת נושא עמה קלון".

דיון ההקראה במשפט נקבעה למחר (שני), אך במקביל להודעתה של סגל גרינברג לבית המשפט על כך שמשרד חדד, רוט, שנהר ושות' ייצג אותה, הגיש המשרד בקשה לבית המשפט לדחיית מועד הדיון. בין הנימוקים לבקשה: ההחלטה לזמן את באי כוח הצדדים ואת הנאשמת לדיון "לא הומצאה לנאשמת עד היום", והמשרד "קיבל על עצמו את ייצוגה של הנאשמת רק ב-10 בפברואר וזקוק לפרק זמן סביר כדי לייצג את הנאשמת כראוי בישיבת ההקראה". בית המשפט נעתר לבקשת דחיית הדיון.

תגובתה של סגל גרינברג תפורסם לכשתתקבל.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

15 תגובות
  1. התקשרות פסולה

    שאילתא דחופה לדיון במועצת העיר חיפה: מי משלם את שכרו של עו״ד עמית חדד המייצג את גלי סגל בקובלנה הפלילית נגדה, ומה העלות המצטברת עד כה לתושבי העיר של הקשר המתמשך בינו ובין עיריית חיפה, ובינו ובין העבריינית המורשעת העומדת בראשה. מאות אלפי השקלים שעו״ד חדד בוודאי כבר קיבל, ומאות האלפים שהוא בוודאי עוד יקבל, צריכים לבוא מכיסה הפרטי של ראש העיר ולא מכיסם של התושבים. הקופה הציבורית אינה הקופה הפרטית של שני האנשים העומדים היום בראשות העירייה שהתנהלותם הכספית מופקרת. תושבי חיפה אינם צריכים לשאת בנטל נטייתה המיוחדת של ראש העיר לפתור כמעט כל בעייה בבית המשפט. כספי המיסים שהתושבים משלמים צריכים להיות מושקעים בחינוך, בבטחון, בנקיון, ובתשתיות – שיפוץ כבישים ומדרכות, גינון, תאורה ומצלמות אבטחה. לא בתשלום לעורכי הדין היקרים במדינה. התחושה בחיפה שאין תמורה לאגרה. ההתקשרות עם עמית חדד פסולה. חומר למבקר העירייה.

  2. יעל

    הן שתיהן אשמות בהשמצות והעלבות לאורך תקופה ארוכה מאוד של עובדי ציבור נאמנים.
    לא יעזור לה , תורשע ותישא בעונש.

  3. חיפאית

    גלי, כל תושבי חיפה לצידך. בהצלחה. הגיע הזמן שבית המשפט יכנס לעומק הקורה ויבדוק מה באמת קרה בעיריית חיפה ב-15 השנים האחרונות.

  4. שאלה למבקר העירייה

    מי משלם את שכרו של פרקליט הצמרת בעניינה של אושיית הפייסבוק ומי שילם את שכרו בענייניה של העבריינית המורשעת?

  5. רני

    הכנופיה של יהב , דהיינו גלי וחבריה ממשיכים לחגוג ולא לעשות כלום, ע״י משלם המיסים…

  6. שיר

    לחיפאית עלומת השם,
    את טועה ומטעה בגדול.
    אנחנו רוב תושבי העיר חיפה לא בצד של כל גורם שמכפיש ומבזה את מעמדו.
    בית המשפט יתככנס וידון בגלי שהיא בת חסותה של העבריינית המורשעת קליש.
    ואולי גם נצליח להבין מה קורה פה בעיר כמעט שנתיים שרק מנופפים בדגלי ניצחון והעיר בנסיגה.
    הנהגת העיר ירדה למחתרת ולא עושה דבר וחצי דבר לטובת תושביה.

  7. פראיר שבחר קליש

    מעניין, אני תוהה איך ממשרה ממוצעת עם שכר ממוצע ניתן לשכור עו"ד כזה. ודווקא את עו'ד חדד שמלווה את קאליש, מיכי אלפר, מסריח קצת העסק…
    משער שהתעריף הוא תעריף של "חברים" סוג של טובת הנאה למקורבים?
    היא עובדת ציבור שאמרה דברים נוראים עובדתיים! שתיקח אחריות ותתפטר.
    הסיבה שבחרתי קליש זה להדיר מהעיר תופעות של מדון ושינאה, כנראה קליש מומחית בקמפיינים טובים וברזי בתי משפט. שנה וחצי מהבחירות והיא עסוקה בבתי משפט, כנרטה יש דברים בגו, פלילי זה לכל החיים. בחרנו בך, עשינו טעות. תשחררי אותנו בבקשה, תני למישהו שבאמת אוהב את העיר, לא את הבניינים ואת הבאהאוס אלא אוהב את האנשים החיפאים.

  8. דין דין

    חשוב לכבס את הכביסה המלוכלכת פעם ולתמיד חדד יעשה את זה הכי טוב.

  9. גיא

    חשוב לוודא שהגברת גרינברג משלמת שכר טרחה מלא עבור הייצוג.
    האם עו"ד חדד ובכירי העירייה לא נמצאים בניגוד עניינים כאשר מר חדד מייצג אותם באופן פרטי במקביל לייצוג העיריה.
    האם עו"ד חדד נבחר לייצג את העיריה במכרז פתוח?

  10. העו"ד משולם מכספי התושבים שרק אוכלים חצץ...

    מבטלים ארועים , מקצצים פה ומקצצים שם. ורק בתחום החזירים הפריחה בשיאה. אכלנו אותה… ניפגש בקלפי

  11. לעצור את הדבר הזה

    כל הזמן אותו עורך דין שמקבל מאות אלפי שקלים מכספי הציבור בלי מכרז – הכל מריח משחיתות למרחקים

  12. עדנה, כרמל

    זאת ההזדמנות של עינת קליש לחשוף את כל הדברים המזעזעים ועומק הגירעונות שהיא גילתה כשהיא נכנסה ללשכת ראש העיר. תושבי חיפה זכאים לדעת מה הביא את חיפה למצבה העגום כיום.

  13. בכל חיפה אין משרד לייצג אותם?

    העו"ד הזה אפילו לא תושב חיפה
    אי אפשר למצוא משרד בחיפה שייצג אותה?
    היא לא רוצה לסייע לכלכלת העיר לפחות עם כל הבזבוז על ייצוג חיצוני?
    אנחנו צריכים לממן את משרדי היוקרה שלהם בתל אביב?

  14. אולי נראה את האור, סוף סוף

    החבורה לשעבר, מגרדים את הב…. כל היום, וזה מה שעשו במשך 14 שנה ! הרבה כסף ציבורי בוזבז על הבמות בתוך העיר, על תחנות האוטובות, שעל כסאותיהם יכולים לשבת רק חתולי רחוב, על חזירי הבר שהתרבו והם לא טיפלו בזה שנים , על כסף ציבורי שפיטם את התקשורת, את הד"ר שכותב מאמרי סרק בעיתון המקביל, ושהציג את יהב בבחירות, ועוד, ועוד פשלות שאותם יקח שנים לטפל ולמגר.

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר