עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן)
עינת קליש רותם (צילום: ראובן כהן)

האופוזיציה החרימה את ישיבת המועצה שלא מן המניין

ישיבת מועצת העיר שלא מן המניין שאותה כינסה ראש העיר עינת קליש רותם כדי לדון בנושא התאגיד העירוני יפה נוף מתקיימת ללא חברי האופוזיציה, שמוחים על כך שהיא קבעה ישיבה שבה יידון מצבו של התאגיד יום לפני הישיבה שלא מן המניין שכפתה האופוזיציה באותו הנושא

פורסם בתאריך: 24.8.20 19:35

חברי האופוזיציה החרימו את ישיבת מועצת העיר שלא מן המניין אשר מתקיימת כעת (שני). את הישיבה כינסה ראש העיר עינת קליש רותם, ובה נדון נושא התאגיד העירוני יפה נוף. את הצעד הזה הם נקטו במחאה על מאבקי הכוחות, לטענתם, שמנהלת ראש העיר עם האופוזיציה, כשהחליטה לקבוע ישיבה שלא מן המניין ביוזמתה יום לפני הישיבה שלא מן המניין שקבעה האופוזיציה באותו הנושא.

כזכור, בשבוע שעבר הצליחה האופוזיציה לכפות כינוס של ישיבת מועצה שלא מן המניין, אשר מתוכננת להתקיים מחר. חברי האופוזיציה הגישו הצעות החלטה בשני נושאים – יפה נוף – נושא שעולה כעת בישיבה שכינסה קליש רותם, ומינהלת 2030. באשר למינהלת, האופוזיציה מבקשת להפסיק לאלתר את העסקתם, המיותרת לטענתם, של היועצים אורנה אנג'ל, איתן קרבצ'יק ואמיר נפתלי. באשר ליפה נוף מבקשים חברי האופוזיציה למנות את יו"ר סיעת הליכוד במועצה שמשון עידו ליו"ר דירקטוריון יפה נוף במקומו של יואב רמתי שהשעה את עצמו, להחזיר לדירקטוריון את חבר המועצה אריה בליטנטל במקומו של מ"מ ראש העיר נחשון צוק, ולמנות את ליאור אפט לנציג ציבור בדירקטוריון.

 

 

אתמול (ראשון) הפך העניין לאבסורד, כשראש העיר עצמה החליטה לכנס גם היא ישיבת מועצה שלא מן המניין – יום לפני הישיבה שכפתה האופוזיציה – כאשר על סדר יומה עומד גם כן התאגיד יפה נוף. הפארסה רק גדלה לנוכח המבוכה שאליה נקלע צוק בישיבת המועצה הקודמת. צוק העלה הצעה לסדר לדון במצבו הכלכלי העגום של יפה נוף ובהשלכותיו על העירייה בוועדת הכספים, והתנגד לדרישתה של האופוזיציה לקיימו במועצה. בסופו של דבר הוא הסיר את ההצעה מסדר היום מחשש שהיא תידחה לנוכח הימנעותם של כמה מחברי קואליציה והיעלמותם המסתורי של אחרים מאולם המליאה.

 


 

 


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. השקוף

    השם ישמור איזו ראשת עיר בחרתם!!!!יום עצוב!פארסה אחרי פארסה …..כל יום מגלים שהתהום עמוק עמוק….

  2. רק ועדה קרואה וניהול מקצועני של רו"ח

    עוד משחקי כוחות הזויים.
    רמת גנון ילדים.
    תושבי חיפה מבקשים ועדה קרואה ניהול מקצועי של משרד הפנים. תוכנית הבראה ציידית בעירייה לסגירת גרעונות העתק בלי הלאה עוד הלוואות.
    מינוי נציגים מקצועיים לתאגידים. קיצוץ מיידי 300 משרות קומבינה של בני משפחות ראשי אגפים והועד שבכלל לא תושבי חיפה שיהב הכניס לעיריה בעצימת עיניים.
    סגירת מנהלת 2030 למעט 3-4 עובדים מקצועיים שישתלבו בשכר רגיל ולא בכיר באגפי העיריה. מינוי אנשי מקצוע לגזהרות וליפה נוף. החלפת מהנס העיר הכושל שמתכנן סיד אחת עם יפה נוף שכונות שיחייבו הוצאות מנופחות על חציבה וכבישים ומחלפים. הביתה.
    צריך יד ברזל על ידי פקיד בכיר במשרד הפנים או ממשרד האוצר שיבדוק כל שקל.
    סגירת יפה נוף מיידית והקמת חברת בנייה ותשתיות בתוך החהרה הכלכלית חיפה. מינוי יור מקצועי מעולם העסקים לחברה הכלכלית במקום העורך דין מהמכללה.

  3. R

    ראש עיר שמנסה לעשות טוב לחיפה אבל לצערינו יהב ואנשיו שמים מסמרים בגלגלים על חשבון התושבים

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר