הלוגו הרשמי של אגף קשרי קהילה (צילום: מתוך דף הפייסבוק של אגף קשרי קהילה טירת כרמל)
הלוגו הרשמי של אגף קשרי קהילה (צילום: מתוך דף הפייסבוק של אגף קשרי קהילה טירת כרמל)

עיריית טירת כרמל הגישה תלונה למשטרה על שימוש בלוגו שלה בסקר בחירות

סקר בחירות שנשלח לתושבי העיר ומופץ בימים האחרונים מחשבון ביישומון וואטסאפ משתמש בלוגו של אגף קשרי קהילה. בעירייה מיהרו להבהיר לתושבים כי זהו שימוש בלתי חוקי בלוגו של האגף וכי לה ולעומד בראשה אין כל קשר להודעות הללו: "על רקע זה אף הוגשה תלונה במשטרה על מנת לאתר את הגורם שמפיץ אותן ולמצות עמו את הדין"

פורסם בתאריך: 6.6.23 08:08

עיריית טירת כרמל הגישה אתמול (שני) תלונה למשטרת ישראל לאחר שהתברר לה כי נעשה שימוש בלוגו הרשמי של אגף קשרי קהילה בעירייה במסגרת סקר שמופץ ברשת הוואטסאפ לקראת הבחירות הקרובות. את התלונה הגיש אחד מעובדי העירייה.

מעדויות עולה כי חשבון שנפתח ביישומון הוואטסאפ, ואשר תמונת הפרופיל שלו היא הלוגו הרשמי של אגף קשרי קהילה בעירייה, שלח הודעה לתושבי העיר שקוראת להם להשתתף ב"מדגם הבחירות הגדול של טירת כרמל". מקבלי ההודעה התבקשו להשיב למי מבין המועמדים לראשות העיר הם היו מצביעים אילו הבחירות היו מתקיימות היום, כשהאפשרויות הן: ראש העיר המכהן אריה טל, אלי כהן, אריה פרג'ון, דוד שחר, מיכאל כהן, דודו כהן, והאפשרות השביעית והאחרונה – "לא החלטתי". עוד נכתב בהודעה כי "בימים הקרובים מעל 2000 תושבים ישתתפו במדגם".

 

בעיריית טירת הכרמל מיהרו להבהיר לתושבים כי לעירייה אין כל קשר לסקר. אתמול בערב פירסמה העירייה הודעה רשמית בדף הפייסבוק שלה בזו הלשון: "תושבים יקרים, בימים האחרונים מופץ ברחבי העיר "מדגם בחירות" באמצעות הודעות ווטסאפ, ותוך שימוש בלתי חוקי בלוגו של אגף קשרי קהילה בעיריית טירת כרמל כתמונת הפרופיל. עיריית טירת כרמל מבקשת להבהיר, כי לה ולעומד בראשה אין כל קשר להודעות הללו, וכי על רקע זה אף הוגשה תלונה במשטרה על מנת לאתר את הגורם שמפיץ אותן ולמצות עמו את הדין. בברכה, עיריית טירת כרמל".

מעיריית טירת כרמל נמסר כי אין להם מה להוסיף מעבר להודעה הרשמית שפורסמה.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר