עו"ד משה אליק (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)
עו"ד משה אליק (צילום: דוברות עיריית טירת כרמל)

עו"ד משה אליק מונה למ"מ מנכ"ל עיריית טירת כרמל

אליק נבחר היום לשמש כמ"מ מנכ"ל העירייה לאחר שהמנכ"ל הקודם, אבישי כהן, הודיע על עזיבתו בחודש אפריל. את מקומו מילא עד עתה גזבר העירייה הרצל רגב אולם בעקבות מצב החירום וההודעה על דחיית הבחירות המקומיות התאפשרה בחירת ממלא מקום לתפקיד המנכ"ל. אליק: "היענותי להצעה היא מבחינתי כהתייצבות בצו 8 על רקע המצב הביטחוני המורכב"

פורסם בתאריך: 14.11.23 18:37

מועצת העיר טירת כרמל אישרה בישיבתה הערב את מינויו של עו"ד משה אליק לתפקיד ממלא מקום מנכ"ל העירייה.

כזכור, בחודש יוני האחרון הודיע מנכ"ל העירייה, אבישי כהן, על סיום עבודתו על מנת להתמודד בבחירות המקומיות לראשות המועצה האזורית מטה יהודה ואת מקומו מילא גזבר העירייה הרצל רגב. לאור מצב חירום בעקבות פרוץ מלחמת "חרבות ברזל" וההחלטה על דחיית מועד הבחירות המקומיות, התאפשר מינויו של ממלא מקום למנכ"ל על פי דרישת ראש העיר אריה טל ובהמלצתו.

אליק הוא חבר בלשכת עורכי הדין בישראל, בעל תואר LL.B במשפטים ובימים אלו מסיים תואר שני M.A באוניברסיטת חיפה במדיניות ציבורית עם התמחות בביקורת פנימית וציבורית. את דרכו בעיריית טירת כרמל החל אליק בשנת 2020 כששימש כסגן היועץ המשפטי לעירייה.

 

 

ראש העיר, אריה טל, אמר לאחר הבחירה באליק: "העיר טירת כרמל ותושביה התברכו באדם מקצועי ומלא כישורים, שיישם את החזון העירוני שאנו מובילים בתקופה מלאת אתגרים זו. אני מאחל לעו"ד אליק הצלחה רבה מעומק לבי".

אליק: "אני מודה לראש העיר, אריה טל שהציב בפני אתגר משמעותי ואחריות גדולה של שליחות ציבורית. היענותי להצעה היא מבחינתי כהתייצבות בצו 8 על רקע המצב הביטחוני המורכב ולקראת האתגרים הרבים שעומדים בפנינו עם המשך הפיתוח חסר התקדים של טירת כרמל. אני מודה למערכת כולה על הבעת האמון וההערכה, ומבטיח לפעול ללא לאות למען העיר ותושביה".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כלבו - חיפה והצפון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר